Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Geen motorolie voor het luchtfilter. Slaat eerst dicht en druipt er daarna allemaal uit.
Maar 5 weken TET zou ik prima rijden op 1 crossfilter. Als je alleen rijdt heb je amper stof. 1x in de paar dagen s'avonds op de camping controleren of na een stoffige dag.
Als hij dan een keer flink smerig...
Vooraf goed schoon/nieuw en gaan. Je rijdt alleen dus zo vies zal die niet worden. Anders crosszaak opzoeken die ene keer. Is redelijk planbaar en iedere crosszaak kan dat.
Multitool vind ik zelf een overgewaardeerd klote ding 😅
Je kan er precies niks mee, is altijd net te lomp om ergens bij te kunnen en in ergernis sloop je alles.
Voor boutjes/moertjes ben je toch al doppen nodig, daar kan ook wel een kruiskop en platkop bitje bij. Dan hou je voor de multitool...
Haha betrapt 8)7
Kwa reparatiespul. Neem een klein zakje met wat boutjes, moertjes, ringetjes en wat kabel connectortjes mee. Die kabel connectors kun je met een kniptang/combinatietang/een goed gebit wel op elkaar krijgen. Maar dan kun je door zodra net dat ene kabeltje om je navigatie te...
61L is fors op zo'n motor.
Gewicht interesseert me niet zoveel, maar de plaatsing en het volume er van wel.
Als ik een schijf van 10kg lood onderaan je blok plak zul je t amper merken, 10kg ter hoogte van je kentekenplaat en je schrikt er van hoeveel zo weinig kan doen.
Hou in je achterhoofd...
Super. Die 21 gaat er in geval van nood inderdaad wel in.
Zelf ben ik niet zo van de ultra heavy duty banden. Die worden erg heet en gaan wringen waardoor ze half vergaan. Ook helemaal klote om onderweg te vervangen.
Eigenlijk rij je op de TET alleen lek op spijkers en daar gaat een ultra heavy...
Mooi vooruitzicht!
Ik ben niet bekend met de TET in die landen, anders dat in elk land de TET geschikt is voor iedere ADV, dus ook de zware.
Met geringe off-road ervaring op die motor gaat het prima lukken. Zeker gezien je zand hier hebt geoefend is de rest van de ondergronden geen probleem...