Algemene informatie
Zeer mooie Moto Guzzi California 1100 met carburateurs uit het eerste bouwjaar 1994. Kmstand is met 39985 km erg laag en dat zie je aan de motor. De meeste California’s hebben injectie alleen de eerste jaren werd de 1100 optioneel nog met carburateurs geleverd. De Dell'Orto 36 mm carburateurs in combinatie met de K&N filters zorgen voor een heerlijke gasrespons.
De Guzzi staat altijd binnen en heeft geen spatje roest. Recent een grote beurt gehad. Enkele weken geleden heb ik er nieuwe Metzeler Roadtec 01 (379 euro) op laten monteren. De beste band voor dit type motor. Het valt me op hoe goed zo'n Guzzi met z'n Tonti frame stuurt. De Guzzi is klaar voor een nieuw seizoen.
De valbeugels achter lever ik erbij. Eventueel heb ik er een windscherm en een topkoffer bij.
Vorig jaar heb ik de Guzzi van mijn buurman overgenomen die vanwege hoge leeftijd is verhuisd naar een kleinere woning. Maar ik merk dat dit type motor niet bij mij past. De Guzzi is voordelig als klassieker te verzekeren.
Eventueel te ruil tegen toer of sporttoer of allroad motor. Het liefst een Triumph maar sta open voor andere fietsen.
Filmpje:
De Guzzi staat altijd binnen en heeft geen spatje roest. Recent een grote beurt gehad. Enkele weken geleden heb ik er nieuwe Metzeler Roadtec 01 (379 euro) op laten monteren. De beste band voor dit type motor. Het valt me op hoe goed zo'n Guzzi met z'n Tonti frame stuurt. De Guzzi is klaar voor een nieuw seizoen.
De valbeugels achter lever ik erbij. Eventueel heb ik er een windscherm en een topkoffer bij.
Vorig jaar heb ik de Guzzi van mijn buurman overgenomen die vanwege hoge leeftijd is verhuisd naar een kleinere woning. Maar ik merk dat dit type motor niet bij mij past. De Guzzi is voordelig als klassieker te verzekeren.
Eventueel te ruil tegen toer of sporttoer of allroad motor. Het liefst een Triumph maar sta open voor andere fietsen.
Filmpje: