Nelfrikandel
Die hard MF'er
Goedenavond allemaal,
Ik wil net op mijn Kawasaki ZX6R uit 2009 stappen, maar eenmaal achter het stuur, blijkt mijn dashboard al te branden.
De sleutel in het slot, of aan het contact draaien, verandert niets. De koplampen reageren wel zoals gebruikelijk
Gister heb ik nog gereden, toen bleek mijn rechter knipperlicht niet te werken. Eenmaal thuis was dit gelukkig snel op te lossen, het kabeltje zat los.
Kabeltje weer vastgezet, waarna hij aanvankelijk niets deed. Bleek dat de polen andersom in de aftermarket knippers zaten, dus het kabeltje moest omgedraaid ingeplugd worden. De knippers hebben dus even verkeerd om gezeten. De boel weer omgedraaid en het werkte naar behoren. Om 20:00 de motor weggezet, niets aan de hand.
Om 23:49 maakt de ring weer een update en blijkt dus opeens mijn dashboard aangegaan te zijn. In de tussentijd ben ik niet aan de motor gekomen. Ik vermoed ook geen poging tot diefstal, want de ring heeft die in het verleden wel succesvol vastgelegd. Dit is dus spontaan gebeurd.
Met het omdraaien van het contact wordt het scherm iets feller, er lijken nu dus twee stromen naar het dashboard te lopen.
Nu is mijn vraag; hoe heeft dit kunnen gebeuren en wat is de oplossing? Inmiddels ligt de achterkant open en ben ik in ieder geval de accu alvast weer aan het volladen.
Ik kan het niet rijmen hoe dit uit het niets in de stalling kapot is gegaan.
Ik heb nog geen concreet stappenplan hoe ik dit ga aanpakken, dus elke tip of inzicht is welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken en een fijn weekend!
Inmiddels alles losgekoppeld, dashboard gaat nog steeds direct aan bij het aansluiten van de accu. Ik ben nog niets wijzer.
Ik wil net op mijn Kawasaki ZX6R uit 2009 stappen, maar eenmaal achter het stuur, blijkt mijn dashboard al te branden.
De sleutel in het slot, of aan het contact draaien, verandert niets. De koplampen reageren wel zoals gebruikelijk
Gister heb ik nog gereden, toen bleek mijn rechter knipperlicht niet te werken. Eenmaal thuis was dit gelukkig snel op te lossen, het kabeltje zat los.
Kabeltje weer vastgezet, waarna hij aanvankelijk niets deed. Bleek dat de polen andersom in de aftermarket knippers zaten, dus het kabeltje moest omgedraaid ingeplugd worden. De knippers hebben dus even verkeerd om gezeten. De boel weer omgedraaid en het werkte naar behoren. Om 20:00 de motor weggezet, niets aan de hand.
Om 23:49 maakt de ring weer een update en blijkt dus opeens mijn dashboard aangegaan te zijn. In de tussentijd ben ik niet aan de motor gekomen. Ik vermoed ook geen poging tot diefstal, want de ring heeft die in het verleden wel succesvol vastgelegd. Dit is dus spontaan gebeurd.
Met het omdraaien van het contact wordt het scherm iets feller, er lijken nu dus twee stromen naar het dashboard te lopen.
Nu is mijn vraag; hoe heeft dit kunnen gebeuren en wat is de oplossing? Inmiddels ligt de achterkant open en ben ik in ieder geval de accu alvast weer aan het volladen.
Ik kan het niet rijmen hoe dit uit het niets in de stalling kapot is gegaan.
Ik heb nog geen concreet stappenplan hoe ik dit ga aanpakken, dus elke tip of inzicht is welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken en een fijn weekend!
Inmiddels alles losgekoppeld, dashboard gaat nog steeds direct aan bij het aansluiten van de accu. Ik ben nog niets wijzer.
Laatst bewerkt: