ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Ik zit mij af te vragen op mijn ZX-10R blok wel helemaal gezond klinkt :?
Daarom even een filmpje gemaakt:
Is er wel of niet iets mis?


word het tikken erger als je de toeren verhoogt? dus iets gas geven en kijken of het erger word...
Volgens mij als het de kleppen zijn moet het tikken erger worden..
 
Hoi :)

Sindskort ook een eigenaar van een ZX10R uit 2004, wel een circuit fiets.
Op straat rijdt ik een Fireblade 954.

Op het moment bezig de motor naar mijn smaak te krijgen, Nardo grey + neon yellow wordt het.

Gelijk maar 2 vragen:

1) Er zit een Gipro gear indicator op maar heb niet het idee dat die werkt, wie kan mij vertellen waar deze precies op aangesloten zit of hoort op te zitten?

2) Enkel de toerenteller doet het, de snelheid word niet aangegeven op het dashboard. Enig idee waar ik als eerste moet gaan zoeken om deze werkend te krijgen?



1385451


1385452
 
Hoi :)

Sindskort ook een eigenaar van een ZX10R uit 2004, wel een circuit fiets.
Op straat rijdt ik een Fireblade 954.

Op het moment bezig de motor naar mijn smaak te krijgen, Nardo grey + neon yellow wordt het.

Gelijk maar 2 vragen:

1) Er zit een Gipro gear indicator op maar heb niet het idee dat die werkt, wie kan mij vertellen waar deze precies op aangesloten zit of hoort op te zitten?

2) Enkel de toerenteller doet het, de snelheid word niet aangegeven op het dashboard. Enig idee waar ik als eerste moet gaan zoeken om deze werkend te krijgen?



Bekijk bijlage 1385451

Bekijk bijlage 1385452
Xavier welkom hier, eindelijk een echte motor!!!
 
1) Er zit een Gipro gear indicator op maar heb niet het idee dat die werkt, wie kan mij vertellen waar deze precies op aangesloten zit of hoort op te zitten?

2) Enkel de toerenteller doet het, de snelheid word niet aangegeven op het dashboard. Enig idee waar ik als eerste moet gaan zoeken om deze werkend te krijgen?

Ik weet niet of dit in het verleden ook een circuti fiets was ?! anders is het vrij logisch verklaarbaar namelijk ; de meeste mensen willen op een circuitfiets geen snelheid zien, alleen toerental.
Als je het graag werkend wilt hebben ( heeft naar mijn mening geen nut ) dan moet je even kijken of het allemaal klopt tussen je opnemer ( voortandwiel dacht ik ) en uiteindelijk de teller zelf.

Zelfde geldt eigenlijk een beetje voor de indicator ; even alles checken of het wel allemaal aangesloten is etc. Maar ook hiervan zou ik mij het nut afvragen ;)

Word wel een gave fiets trouwens met die audi kleur :)
 
Hoi :)

Sindskort ook een eigenaar van een ZX10R uit 2004, wel een circuit fiets.
Op straat rijdt ik een Fireblade 954.

Op het moment bezig de motor naar mijn smaak te krijgen, Nardo grey + neon yellow wordt het.

Gelijk maar 2 vragen:

1) Er zit een Gipro gear indicator op maar heb niet het idee dat die werkt, wie kan mij vertellen waar deze precies op aangesloten zit of hoort op te zitten?

2) Enkel de toerenteller doet het, de snelheid word niet aangegeven op het dashboard. Enig idee waar ik als eerste moet gaan zoeken om deze werkend te krijgen?



Bekijk bijlage 1385451

Bekijk bijlage 1385452
Leuke fiets, ben benieuwd naar de uiteindelijke kleurstelling!

Welke GiPro zit erop? De ene werkt op de dummy stekker onder het zadel (X type??), de andere (ATRe) is wat ingewikkelder.
 
HELP!
heb nu 320mm schijven op de zx10 2004 zitten maar ben vergeten ook langere remklauwbouten te scoren en mag zaterdag weer rijden

is er iemand die bouten heeft liggen die dus 1cm langer zijn dan de ori 2004 bouten (2009 of later model maybe?)

huidige totale lengte is 68mm met kop mee gemeten
totaan begin vd kop gemeten is het 58mm

ik zoek dus bout die tot aan begin kop 68mm is!

bedankt vast
 
HELP!
heb nu 320mm schijven op de zx10 2004 zitten maar ben vergeten ook langere remklauwbouten te scoren en mag zaterdag weer rijden

is er iemand die bouten heeft liggen die dus 1cm langer zijn dan de ori 2004 bouten (2009 of later model maybe?)

huidige totale lengte is 68mm met kop mee gemeten
totaan begin vd kop gemeten is het 58mm

ik zoek dus bout die tot aan begin kop 68mm is!

bedankt vast

Stuur even berichtje naar Lemstramotoren (beller is sneller), Kawa dealer hier in Alkmaar. Toen ik pinch bouten nodig had had hij ze in 1 dag binnen.
Eventueel via de OEM parts check kan je je onderdeel nummers achterhalen.
 
HELP!
heb nu 320mm schijven op de zx10 2004 zitten maar ben vergeten ook langere remklauwbouten te scoren en mag zaterdag weer rijden

is er iemand die bouten heeft liggen die dus 1cm langer zijn dan de ori 2004 bouten (2009 of later model maybe?)

huidige totale lengte is 68mm met kop mee gemeten
totaan begin vd kop gemeten is het 58mm

ik zoek dus bout die tot aan begin kop 68mm is!

bedankt vast
Hoeveel moet je er?
Staal,titanium,stuk of 40 liggen.Alle maten.

5D886A79-EA9D-4B86-929B-43C2A0E3429D.jpeg
AA5DED3E-060F-492F-8704-E97FE0966A63.jpeg
 
Begint eindelijk wat in de buurt te komen van de 2004 kwa pit in de lagere toeren!
Vond hem origineel wat tam zeker de eerste 8000 toeren voelde zeker niet als een "dikke" 1000.
Op de grafiek zit er voor ecu flash ook al geen katalystor meer op dus dat scheelt ook al enorm maar mijne in vergelijk met een standaart zx10r is dag en nacht verschil scheelt 30nm in het middengebied en van 6- 11k 25 pk meer over de hele lijn.
Om het nog leuker te maken heb ik de vertanding nu verandert naar 16/40 in plaats van 17/39 topsnelheid boeit toch niet gaat nog meer dan hard genoeg haha
 
Mijn zx10r (2005) heeft nieuwe voor remblokken nodig. Wat is momenteel de beste keus kwa prijs/kwaliteit en heeft iemand toevallig nog iets liggen?
 
Mijn zx10r (2005) heeft nieuwe voor remblokken nodig. Wat is momenteel de beste keus kwa prijs/kwaliteit en heeft iemand toevallig nog iets liggen?

Volgens mij is dat compleet afhankelijk van je wensen en gebruik, bij vrij sportief gebruik vraag je namelijk heel andere eigenschappen van een remblok dan als je meer een toerrijder bent die af en toe een stukje knalt.

Slechte remblokken zijn er volgens mij niet echt, Nissin en Brembo hebben mijn persoonlijke voorkeuren
 
:^

Ik heb wel foto's van zes setjes. (Photobucket doet helaas nu traag en vervelend)
Sommigen zijn blauw verkleurd, en de beste waren voor mij toen standaard Bremo en Nissin gesinterde blokken.

Voor wat vaker circuitgebruik zijn Lucas CRQ of SRQ remblokken een voordelige keuze.

DSC_0114.jpg


Nu een heel ander en fijn setje in mijn BMW. _O-

Remblokken.jpg
 
Laatst bewerkt:
:^

Ik heb wel foto's van zes setjes. (Photobucket doet helaas nu traag en vervelend)
Sommigen zijn blauw verkleurd, en de beste waren voor mij toen standaard Bremo en Nissin gesinterde blokken.

Voor wat vaker circuitgebruik zijn Lucas CRQ of SRQ remblokken een voordelige keuze.

Bekijk bijlage 1387745

Nu een heel ander en fijn setje in mijn BMW. _O-

Bekijk bijlage 1387744

Ik heb de SRQ versie ook in mijn remklauwen zitten (geen ZX10 overigens) en gebruik deze op straat+circuit, in beide gevallen doen ze het gewoon erg goed! :t
 
Mijn zx10r (2005) heeft nieuwe voor remblokken nodig. Wat is momenteel de beste keus kwa prijs/kwaliteit en heeft iemand toevallig nog iets liggen?
Heb een setje Lucas SRQ en Brembo SC.
De SRQ heeft een ietwat sponziger gevoel, je moet de hendel wat meer inknijpen om dezelfde vertraging te krijgen; de SC remt een stuk aggresiever en heeft mijn voorkeur.
 
Voor de geinteresseerden :)
Heb mijn 1-delig overal te koop, past erg mooi bij een Kawasaki :)
(voor mede zx10r rijders is een speciaal prijsje mogelijk natuurlijk *O* )

Dainese overal maat 50

Ook heb ik groene kuipdelen die ik wil verkopen, voor een 2004 model.


Verkocht :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan