ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Erwin herken je wel.
Hoop kabaal en een bloedgeile motor.

Ik ben wat lastiger te herkennen. 😂



hahha als t een kawa is dan is het al snel geil :)
Ik ga gewoon langs bij de vrachtwagen/camper/ grote bus van racecracks en ga allemaal forum namen noemen :P
Ik ben herkenbaar doordat ik lang ben, 2.03 m en eigenlijk heel lief ( maar dat zie je lekker niet aan de buitenkant )
 
hahha als t een kawa is dan is het al snel geil :)
Ik ga gewoon langs bij de vrachtwagen/camper/ grote bus van racecracks en ga allemaal forum namen noemen :P
Ik ben herkenbaar doordat ik lang ben, 2.03 m en eigenlijk heel lief ( maar dat zie je lekker niet aan de buitenkant )
Je maakt meer kabaal dan de motor. _O- :t
 
_O- Nee joh... totááál niet technisch O-)
(deze week kan ik nog lekker even genieten van het Neêrlandsche weer, volgende week weer die kant op :+ )
Ben je nu naadloos vertrokken naar Singapore? :+ (De week is natuurlijk nog niet om..)
 
Je maakt meer kabaal dan de motor. _O- :t

Zal mn best doen :)

Ben elke maandag vrij en ga dan regelmatig naar Assen om even te kijken etc, dus zal vast wel eens mensen van hier tegenkomen..
Als je dus een lange lat ziet met een Monster energy / Kawa pak, grote kans dat ik het ben
 
Zal mn best doen :)

Ben elke maandag vrij en ga dan regelmatig naar Assen om even te kijken etc, dus zal vast wel eens mensen van hier tegenkomen..
Als je dus een lange lat ziet met een Monster energy / Kawa pak, grote kans dat ik het ben
Assen is voor mij te ver weg om vaker dan 1x per 5 jaar te komen. _O-
Al heb ik zaterdag nog een motor opgehaald in Finsterwolde.
Moest hem voor iemand terug rijden. Kwam dus wel langs. :+
 
Hoeveel jaar is t al geleden dat je er voor het laatst was ?
Finsterwolde is nog wel even een klein stukje verder naar de verkeerde kant van NL :P
 
Hoeveel jaar is t al geleden dat je er voor het laatst was ?
Finsterwolde is nog wel even een klein stukje verder naar de verkeerde kant van NL :P
Nu twee jaar geleden, met een RSV4 een dagje Assen. :}
Daarvoor drie jaar eerder met de ZX-10R op Assen. :Y
Blijft het mooiste en strakste circuit van NL.

Maar vijf jaar blijft een aardig gemiddelde als ik even reken vanaf mijn geboorte. :+

Ik kijk net op de kaart, het was één en al (stort)regen zaterdag.
Het was knokken op de naked bike. :Y (Kawasaki ZRX1100 met nieuwe '0 km' voorband :') )

Finsterwolde.JPG
'

De voorband was thuis nog net zo ' blauw siliconen' als bij vertrek. _O-
Maar ik had het beloofd aan iemand om hem op te halen..
 
OOOO over 3 jaar rijd ik ook nog wel ( hoop ik :P )
Kon je de mensen verstaan in FInsterwald?
Tip voor de volgende keer ; ff bij Hoogeveen er af en bak koffie komen halen.. kun je beetje opwarmen en kawa s zijn hier op de oprit gewoon welkom ;)
 
OOOO over 3 jaar rijd ik ook nog wel ( hoop ik :P )
Kon je de mensen verstaan in FInsterwald?
Tip voor de volgende keer ; ff bij Hoogeveen er af en bak koffie komen halen.. kun je beetje opwarmen en kawa s zijn hier op de oprit gewoon welkom ;)
Ze deden voor ons wel hun best. ;) Ik vroeg inderdaad of ze normaal anders zouden praten. _O-
Leuk echtpaar trouwens, mevrouw is zeker in de zestig en rijd zelf op een Street Triple. :9

Hoogeveen is genoteerd. ;) Maar in 2019 hoop ik nog wel in Assen te komen. :Y

rechts-jpg.1344456


Hij is niet van mij, maar kon wel iemand er blij mee maken gezien de afstand voor hem. ;) (Paar jaartjes ouder en rijdt niet in de winter)
 
Ze deden voor ons wel hun best. ;) Ik vroeg inderdaad of ze normaal anders zouden praten. _O-
Leuk echtpaar trouwens, mevrouw is zeker in de zestig en rijd zelf op een Street Triple. :9

Hoogeveen is genoteerd. ;) Maar in 2019 hoop ik nog wel in Assen te komen. :Y

rechts-jpg.1344456


Hij is niet van mij, maar kon wel iemand er blij mee maken gezien de afstand voor hem. ;) (Paar jaartjes ouder en rijdt niet in de winter)


Mensen daar zijn wel lief, alleen hebben ze vaak niet door dat ze totaal onverstaanbaar zijn ;)

Wat een plaatje van een fiets man, daar is een boel aan veranderd als ik het zo zie ;
Kleur
Carbon delen
Wielen en remmerij
Vering
Zadel ?
en dikke akra er onder natuurlijk

Word tijd dat ze bij Kawa weer zoiets gaan bouwen als de ZRX11/12... ziet er toch veel stoerder uti dan een z1000sx oid
 
Mensen daar zijn wel lief, alleen hebben ze vaak niet door dat ze totaal onverstaanbaar zijn ;)

Wat een plaatje van een fiets man, daar is een boel aan veranderd als ik het zo zie ;
Kleur
Carbon delen
Wielen en remmerij
Vering
Zadel ?
en dikke akra er onder natuurlijk

Word tijd dat ze bij Kawa weer zoiets gaan bouwen als de ZRX11/12... ziet er toch veel stoerder uti dan een z1000sx oid
Inderdaad bomvol accessoires, radiale klauwen, Galfer remschijven, Öhlins voor-in/achter en afgesteld door Rooske.
Samen met een K&N filter en naalden +125 achterwiel pk's. Verder teveel om op te noemen. Carbon. :Y
En hoe heet zo'n dun/dik verlopend stuur ook alweer. :? :+

Dat zadel zorgde inderdaad voor het nodige comfort die drie uur rijden zonder pijn. :t

Voor de terugweg kwam er nog wel een hagelnieuwe MPP op aan de voorkant. Ook leuk op 100% nat wegdek.
 
Inderdaad bomvol accessoires, radiale klauwen, Galfer remschijven, Öhlins voor-in/achter en afgesteld door Rooske.
Samen met een K&N filter en naalden +125 achterwiel pk's. Verder teveel om op te noemen. Carbon. :Y
En hoe heet zo'n dun/dik verlopend stuur ook alweer. :? :+

Dat zadel zorgde inderdaad voor het nodige comfort die drie uur rijden zonder pijn. :t

Voor de terugweg kwam er nog wel een hagelnieuwe MPP op aan de voorkant. Ook leuk op 100% nat wegdek.

Gaaf hoor ! Mag de nieuwe eigenaar wel zuinig op zijn.
Nieuwe band is niet zo n succes inderdaad met regen en een paar graden.


Is er toch; de Z900RS

Ik heb er nog over getwijfeld om hem te benoemen.. Als ze daar een 4kante voorkuip op zetten en het ding even wat "dikker"maken, komt het een heel eind in de buurt.
Mag er ook meteen t blok van de ZZR/GTR onder wat mij betreft
 
I ain't happened without pics! :+

Ik ging te snel voor de fotograaf om mij op de foto te zetten. :') :+

Ik vroeg nog aan Shuriken: Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden?
Ja zei die: niet vol gas de Strubben uit acceleren en vertrouwen op de wheeliecontrol, want daar trekt die hem gewoon doorheen. :+

Strubben uit was inderdaad een wheelie feest. :9~:}
 
Vanmorgen men zx10r op de bank gehad en krijg net een foto doorgestuurd :)
Oud vs nieuw jammer dat de grafiek van men 2004 niet wat eerder de meting is gestart
hoop dat na plaatsen volledige lijn en afstellen dat de nieuwe wat in de buurt komt van de ouwe aan lagere toeren maar aan de andere kant had ik echt niet verwacht dat ik nu al zoveel pk ging hebben ik had 180 voorspeld haha.
Zal wel 200 halen na powercommander-mwr filter-volledige lijn denk ik :}
 

Bijlagen

  • zx10r vs zx10r.jpg
    zx10r vs zx10r.jpg
    117,5 KB · Weergaven: 13
_O- Het fotootje is wel iets opgepimpt inderdaad *O* tijd over ofzo? :+

Yep _O- Dat wordt nog wat :X

Lekker bezig blijven :) Wel erg gemist om aan de motor(en) te prutsen, dus maar een klein beetje ingehaald :)
Nee niet gereden. Met deze temperatuur en nattigheid ook niet echt behoefte aan gehad :P
Ja, nou ja, eigenlijk wel natuurlijk, maar de behoefte was kleiner dan de wil dit keer :+ O-)

+Je moest je bandjes nog wisselen natuurlijk! :+ O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan