Jeulle
MF veteraan
Vandaag zag ik 2 10en rijden. Op de dijk tussen Amerongen en wijk bij duurstede, een zwarte en een witte. Iemand van hier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die hebbe gij zelf ook.
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/2014-04-16192522.jpg"]afbeelding~][/URL]
Oude demper.3 jaar later + vuvuzela:
[afbeelding]
Hee,
Ik heb al een zx10r uit 2004 wat prima bevalt..
Nu ga ik aanstaande zaterdag voor een zx10r uit 2008 kijken.
Fiets is vermoedelijk vroeger op circuit gebruikt (zitten nog wat circuit onderdelen op zoals brembo remmen, quickshifter etc.)
Verder zou er een ander blok in zitten maar is geen bewijs van..
Zijn er buiten de normale zijn nog dingen waar ik eventueel extra op moet letten?
Hee,
Ik heb al een zx10r uit 2004 wat prima bevalt..
Nu ga ik aanstaande zaterdag voor een zx10r uit 2008 kijken.
Fiets is vermoedelijk vroeger op circuit gebruikt (zitten nog wat circuit onderdelen op zoals brembo remmen, quickshifter etc.)
Verder zou er een ander blok in zitten maar is geen bewijs van..
Zijn er buiten de normale zijn nog dingen waar ik eventueel extra op moet letten?
Let even op het koppeling gedrag, vaak krijgt een circuit fiets wat grotere klappen op de koppelingsplaten waarbij snellere slijtage voor kan komen.
Wellicht kijken of er geen schade op het frame zit, als het covers over het frame zitten kijken of die er af kunnen, en dan de standaard dingen, rijd de motor rechtdoor verborgen schades ect.
Goed advies, zal de versnellingsbak ook zo goed mogelijk checken bedankt!Krom frame is vrij snel te herkennen aan een achterwiel wat er niet recht in staat/een stuk zonder handen rijden neem ik aan?
Bedankt voor het meedenken !
Als de motor in competitie verband is gebruikt zullen er borg gaten in de bouten zitten.
Over het algemeen is het helemaal niet erg om een ex circuitmotor te kopen. De meeste worden namelijk beter onderhouden dan straatmotoren.
Kijk naar die van Hans. Ding kan de rondetijden evenaren van Rossi maar heeft het circuit nog nooit gezien.
Natuurlijk is het ook zonde om met een show motor het circuit op te gaan.
Oude demper.
Ik heb vrijdag of zaterdag gedroomd dat'ie weer terug was.
Edit. stompgrips op drie plekken en rode accenten.
Verder niet veel gewijzigd? (Aan de buitenkant)
Belofte maakt schuld; hier nog een plaatje met de aangepaste demper en pijp gemonteerd.
Persoonlijk vind ik t erg geslaagd, van die lelijke dikke sigaren onder de kont naar een ingekorte ovalen Bos in alu (was een 99er R6 low mount demper met schade)
Db killer gefabriekt ook en een extra set linkpijpen van een schade zx gescoord om aan te klooien (wilde graag de klep erin houden en aan de andere kant mn originele delen daar niet voor verzagen)
PC3 zit ook aangesloten maar daar loopt ie niet mooi mee, staat te zagen stationair. Was eveneens een gebruikte dus die heeft ongetwijfeld 'een' map erin staan maar geen idee hoe of wat. Binnenkort af laten stellen nog niet mee gereden so far.
Klein dingetje nog; had eigenlijk geen nette plaats voor het remvloeistofreservoir. Na lang puzzelen uiteindelijk vast gezet op de huidige plek maar vind t potje daarvoor eigenlijk te groot. Dudis daar komt iets kleiners voor in de plaats, van een brommer of lichtere motorfiets. Ik weet bv dat een cagiva mito een mooi klein reservoirtje heeft achter. Suggesties zijn welkom trouwens.[afbeelding]
Belofte maakt schuld; hier nog een plaatje met de aangepaste demper en pijp gemonteerd.
Persoonlijk vind ik t erg geslaagd, van die lelijke dikke sigaren onder de kont naar een ingekorte ovalen Bos in alu (was een 99er R6 low mount demper met schade)
Db killer gefabriekt ook en een extra set linkpijpen van een schade zx gescoord om aan te klooien (wilde graag de klep erin houden en aan de andere kant mn originele delen daar niet voor verzagen)
PC3 zit ook aangesloten maar daar loopt ie niet mooi mee, staat te zagen stationair. Was eveneens een gebruikte dus die heeft ongetwijfeld 'een' map erin staan maar geen idee hoe of wat. Binnenkort af laten stellen nog niet mee gereden so far.
Klein dingetje nog; had eigenlijk geen nette plaats voor het remvloeistofreservoir. Na lang puzzelen uiteindelijk vast gezet op de huidige plek maar vind t potje daarvoor eigenlijk te groot. Dudis daar komt iets kleiners voor in de plaats, van een brommer of lichtere motorfiets. Ik weet bv dat een cagiva mito een mooi klein reservoirtje heeft achter. Suggesties zijn welkom trouwens.[afbeelding]
Kijk even op pagina 69, daar staat mijn 10 en ik heb een stukje transparante slang die functioneert als reservoir.
Besteld bij ten kate. Koste 20 euro ofzo
Kappen nou he
Klein dingetje nog; had eigenlijk geen nette plaats voor het remvloeistofreservoir. Na lang puzzelen uiteindelijk vast gezet op de huidige plek maar vind t potje daarvoor eigenlijk te groot. Dudis daar komt iets kleiners voor in de plaats, van een brommer of lichtere motorfiets. Ik weet bv dat een cagiva mito een mooi klein reservoirtje heeft achter. Suggesties zijn welkom trouwens.[afbeelding]
Verrek dat is gaaf gedaan, goed idee zeg!
Grtz,fRank
Hoi,
Ik heb dus recentelijk een Zx10r 2008 gekocht, nu vind ik hem onderin nog wat "lief" en gas response wat traag.
Iemand ervaring met een X-tre Powerbox?
X-tre powerbox : Raceline