ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de reacties, ga maar even opzoek naar een PC 5. Dus als iemand nog een adresje heeft, laat maar horen! Dit is mijn Black Beast
7AEwkL4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Ramon :)

Welkom hier. Dikke bike :Y Quickshifter geen idee op een 04/05. Power Commander kan ik je uit eigen ervaring zeker aanraden :Y
 
Hi,

Ik ben mijn oude verlichting aan het vervangen voor Xenon.
Nu heeft xenon verlichting wat meer bedrading dan het standaard.
Dit geeft problemen bij de afdekdop die past met de extra kabels niet meer.

Hoe hebben jullie dit opgelost? (gaten boren, kabels erdoor & afplakken?)

Bedankt voor het meedenken! *O*

2r7uer8.jpg

fbf72d.jpg

xclv0n.jpg
 
Hi,

Ik ben mijn oude verlichting aan het vervangen voor Xenon.
Nu heeft xenon verlichting wat meer bedrading dan het standaard.
Dit geeft problemen bij de afdekdop die past met de extra kabels niet meer.

Hoe hebben jullie dit opgelost? (gaten boren, kabels erdoor & afplakken?)

Bedankt voor het meedenken! *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je het bestaande gat (waar de bedrading nu doorheen loopt) niet wat ruimer maken?
 
Iemand interesse in een nieuwe set ebay valblokken? Ongebruikt en geen aanpassingen aan kuipdelen nodig.

Heb er 28 euro voor betaald, mogen weg voor de helft.

Zijn deze: https://m.nl.aliexpress.com/s/item/...-Frame&spm=2114.48010308.4.22.vfmiCE#autostay

Heb ook nog een metzeler 190 K2 liggen. Linkerkant zgan, loopvlak zgan, rechts wat slijtage maar niks geks. Zeker nog bruikbaar voor circuitdagen(!).
50 euro.
 
Laatst bewerkt:
Jeroen van de Meer hoorde ik goede verhalen over dus daar..
Aangezien ik PC3 heb liggen ervoor gekozen om ook maar dynojet quickshifter te halen..
Ik hoor daar ook veel goeds over :).
Met betrekking tot de QS, ik zou je even goed inlezen. De versnellingsbak van de 04/05 staat niet als heel sterk bekend. Een QS met een vaste kill time (dynojet) is daarom misschien niet de beste optie. Je hebt ook exemplaren die zelf de juiste kill time berekenen en daardoor vriendelijker zijn voor je bak.
 
Ik hoor daar ook veel goeds over :).
Met betrekking tot de QS, ik zou je even goed inlezen. De versnellingsbak van de 04/05 staat niet als heel sterk bekend. Een QS met een vaste kill time (dynojet) is daarom misschien niet de beste optie. Je hebt ook exemplaren die zelf de juiste kill time berekenen en daardoor vriendelijker zijn voor je bak.

Heb ik over gelezen, lijkt mij slecht om een enkele melding te gaan en vervolgens vooral veel na-praat gedrag. Denk dat het wel goedkomt bedankt voor het meedenken!
 
Bedankt voor de reacties, ga maar even opzoek naar een PC 5. Dus als iemand nog een adresje heeft, laat maar horen! Dit is mijn Black Beast
[afbeelding]

Mooie machine!

Over een een PC5, RapidBike, EJK gesproken. Waarom zou je specifiek voor één van de opties kiezen? Uitgaande van een straatmotor. Ik hoor/lees goede verhalen over een EJK module. Qua kosten scheelt het behoorlijk, maar het resultaat ook in vergelijking met de andere (duurdere) opties?

Zal vast al regelmatig zijn besproken, maar ik ben me er wat aan in verdiepen. Morgen gaat mijn motor op een testbank en afhankelijk van wat daar uitkomt, zal ik wellicht een investering moeten doen in zo'n systeem.
 
Mooie machine!

Over een een PC5, RapidBike, EJK gesproken. Waarom zou je specifiek voor één van de opties kiezen? Uitgaande van een straatmotor. Ik hoor/lees goede verhalen over een EJK module. Qua kosten scheelt het behoorlijk, maar het resultaat ook in vergelijking met de andere (duurdere) opties?

Zal vast al regelmatig zijn besproken, maar ik ben me er wat aan in verdiepen. Morgen gaat mijn motor op een testbank en afhankelijk van wat daar uitkomt, zal ik wellicht een investering moeten doen in zo'n systeem.

heb een EJK module (oud model EFI ofzo) gehad op mijn cbr600FI Sport maar werkte wel erg goed, was ook een straat motor met zo goedkope sport demper en sport filter en liep wat rauw en niet zuiver, zelf een lange tijd zitten piellen maar resultaat was er wel en idd niet al te duur, maar zo zijn er meer modules.
 
Hi,

Ik ben mijn oude verlichting aan het vervangen voor Xenon.
Nu heeft xenon verlichting wat meer bedrading dan het standaard.
Dit geeft problemen bij de afdekdop die past met de extra kabels niet meer.

Hoe hebben jullie dit opgelost? (gaten boren, kabels erdoor & afplakken?)

Bedankt voor het meedenken! *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

gooi er led in minder gedoe met draad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan