ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb deze nog wel liggen maar dan wel donkerder. wil je er doorheen kunnen filmen?

Heb idd een gopro met een tankbeugel. Zou mooi zijn als die kan filmen door ruitje. Anders moet ik andere oplossing bedenken. Heb je foto Baka?
 
Heb idd een gopro met een tankbeugel. Zou mooi zijn als die kan filmen door ruitje. Anders moet ik andere oplossing bedenken. Heb je foto Baka?

foto moet ik even zoeken, ik heb wel filmpjes.

dit is een heldere ruit:

dit is de donkere ruit veraf:

dit is de donkere ruit dichterbij. als je de cam dicht op de ruit doet past ie de belichting aan en is het beeld wel ok:

edit: mijn verkooptopic leeft nog, met foto's:

ruitje zx10r 2004
 
Laatst bewerkt:
foto moet ik even zoeken, ik heb wel filmpjes.

dit is een heldere ruit:

dit is de donkere ruit veraf:

dit is de donkere ruit dichterbij. als je de cam dicht op de ruit doet past ie de belichting aan en is het beeld wel ok:

edit: mijn verkooptopic leeft nog, met foto's:

ruitje zx10r 2004

Bedankt Baka. Dan ga ik toch voor een lichte variant!
 
ik heb nog wel een ruitje te koop donker en dubbel bubbel


Uny99Dx3GOo3oKwkbGlsbGaikvv9uxPMjbTBPSj5Alvo4WGFYoFJ5usp6p92ECCUxJOEp7Z1c0wPurn1X7IrwlPpGcfvVeABnloLxuRAi_DxceAAIKalyFWbNkXtXEcJb_FyLAE666FPf1m6YATNNh2krBBp20VZCGFJRys0ndOdCLtJnOs-mAUpp4JEa25bfkzP1PADQ3csGwUVD6SEOLTr28kdgPwPrcAncgv2ZT6EMMEHJVaAyA2PqlK97lqBn5PebbRphFH569qcKDxkvDhdnMbUf6fVUMiJCkN4lJx53jAYR3k1w0SVW-EnB7C7_jcPuNsZkQFCtdR_dXKOFkuqcpDRsL0e3BAY03uoS9E8SZSqNiXPh2M6jJwnFamJB5w3DCQi9X3Zq3Ks3qeyUnnzeL7y3ERYS71iftvMC034PRSl48SBc9-yGJ0ttSRd4yM4xHghQfi0y9i3s7qmzSZCuVA4aUjCsmmg5k2fFLwmVShz45v-b5SjV9i3GGSZZkjjXDiIscEYEGSWOzOZDXeN0l91S1hY6XWnuXTl2yfhWHQp74ucU_gU6HSb9md92z4mM9VGYauoXTkvaqWzJ8K6ogTCMgpF5uW5HeH08GrUj4B8gyZzGQ=w713-h950-no
 
Ik heb gisteren zx10r gaan halen en heb light smoke ruitje van mra liggen double bouble.
De vorige eigenaar vond deze niet mooi en heeft standaard ruitje terug gemonteerd net als hij stompgrip niet mooi vond en eraf heeft gegooid mag ik weer nieuwe kopen/monteren B| :P
Ruitje is in perfecte staat enkel wat lichte strepen in die er mss wel uit te polijsten zijn.
Ik vind het wel een mooi ruitje maar koop liever een nieuwe :')
Zo moet er ook een nieuw zadel overtrek op omdat er een heel klein scheurtje inzit achteraan wat je bijna niet ziet maar ik zie/weet het wel motor is 13 jaar oud dus hier en daar wat dingetjes zijn te verwachten maar ik wil em perfect hebben :) :Y
 
Ik heb gisteren zx10r gaan halen en heb light smoke ruitje van mra liggen double bouble.
De vorige eigenaar vond deze niet mooi en heeft standaard ruitje terug gemonteerd net als hij stompgrip niet mooi vond en eraf heeft gegooid mag ik weer nieuwe kopen/monteren B| :P
Ruitje is in perfecte staat enkel wat lichte strepen in die er mss wel uit te polijsten zijn.
Ik vind het wel een mooi ruitje maar koop liever een nieuwe :')
Zo moet er ook een nieuw zadel overtrek op omdat er een heel klein scheurtje inzit achteraan wat je bijna niet ziet maar ik zie/weet het wel motor is 13 jaar oud dus hier en daar wat dingetjes zijn te verwachten maar ik wil em perfect hebben :) :Y

Heb nog een goed zadel liggen
 
Gaat eigenlijk over het duo zadel achteraan in het midden is die gescheurd waarschijnlijk van slecht te bewaren/tegen muur aan te schuren enz of heb je die ook :)
Heb gisteren al een bod gedaan op eentje op ebay maar denk dat het te weinig zal zijn :p
 
Gaat eigenlijk over het duo zadel achteraan in het midden is die gescheurd waarschijnlijk van slecht te bewaren/tegen muur aan te schuren enz of heb je die ook :)
Heb gisteren al een bod gedaan op eentje op ebay maar denk dat het te weinig zal zijn :p

Misschien heb ik hem nog.Einde van de maand haal ik hem op,ik bel je nog.
 
Ik heb gisteren zx10r gaan halen en heb light smoke ruitje van mra liggen double bouble.
De vorige eigenaar vond deze niet mooi en heeft standaard ruitje terug gemonteerd net als hij stompgrip niet mooi vond en eraf heeft gegooid mag ik weer nieuwe kopen/monteren B| :P
Ruitje is in perfecte staat enkel wat lichte strepen in die er mss wel uit te polijsten zijn.
Ik vind het wel een mooi ruitje maar koop liever een nieuwe :')
Zo moet er ook een nieuw zadel overtrek op omdat er een heel klein scheurtje inzit achteraan wat je bijna niet ziet maar ik zie/weet het wel motor is 13 jaar oud dus hier en daar wat dingetjes zijn te verwachten maar ik wil em perfect hebben :) :Y

Vallen die strepen erg op of moet je er met neus bovenop voordat je iets ziet?
 
Iemand toevallig op de hoogte van welke maat bleed nipple er op een Galespeed VRC rempomp zit? Dit ivm dat ik wil Stalhbus nippels wil gaan bestellen.
 
Vallen die strepen erg op of moet je er met neus bovenop voordat je iets ziet?
Van ver niet maar als je er dicht opkijkt of het licht valt er net op zie je het wel duidelijk.
Als je wil maak ik enkele Fotos later.
Zitje is niet dringend maar bedankt voor aanbod :)
Staat wel redelijk wat op de planning van zx10 :) moet eerst nog goed schoongemaakt worden is het nu te koud voor een verwarmde garage zou mooi zijn :P
 
Van ver niet maar als je er dicht opkijkt of het licht valt er net op zie je het wel duidelijk.
Als je wil maak ik enkele Fotos later.
Zitje is niet dringend maar bedankt voor aanbod :)
Staat wel redelijk wat op de planning van zx10 :) moet eerst nog goed schoongemaakt worden is het nu te koud voor een verwarmde garage zou mooi zijn :P
Terras heater kopen bij cranebroek 100 eurie en lekker warm in de garage !
 
Heb ook geen stopcontact en technisch gezien is het geen garage ook motor staat in shurgard opslagplaats :P beetje krap en een beetje manouvreren om in/uit te rijden maar staan wel lekker veilig zo alleen sleutelen mag je er eigenlijk niet (maar doe ik wel :P )
Alleen is het heel onhandig elke minuut valt het licht uit en moet ik naar buiten in de gang om met men armen te zwaaien om het licht terug aan te krijgen lekker frustrerend als je net met iets moeilijk bezig bent en het licht gaat uit :')
 
Laatst bewerkt:
Van ver niet maar als je er dicht opkijkt of het licht valt er net op zie je het wel duidelijk.
Als je wil maak ik enkele Fotos later.
Zitje is niet dringend maar bedankt voor aanbod :)
Staat wel redelijk wat op de planning van zx10 :) moet eerst nog goed schoongemaakt worden is het nu te koud voor een verwarmde garage zou mooi zijn :P

Bedankt, maar ik ga ook voor een nieuwe. Weet ik zeker dat het goed genoeg is :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan