ZX10R deel 38 "The Reign of The Ninja"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt er weer zo uit te zien,heb alles nog liggen.
full
 
Mooie 10 binnen 2 weken ga ik mijn ex 10 halen bijna zelfde km stand maar een grijze 04 (was een 05 kleurstelling maar ik had die grijze kuipdelen achteraf gekocht :) )
Voor 2900€ en heeft net een grote beurt gehad bij kawa dealer *O* wel kuipschade (stuk kost 165 rechts boven de koplamp).
En er zit geen accu in de prijs maar dan nog koopje vind ik :P
Nuja goedkoop zal hij wel niet worden heb al zoveel aan onderdelen liggen dat het al een motor van +4k word en er is ook al een setje pvm besteld en dan wil ik nog wat carbon hier en daar :') :+
Tof hondje :Y
 
mooi beest hoor en ook van die leuke honden altijd enthousiast
ik heb mijne nu 4 jaar maar ze is niet te stoppen hahahaha

Mijn eerste boxer is maar 4,5 geworden,epilepsie.Maar was wel zo gek als een deur,bij een boxer is er maar 1 ding in zijn leven,spelen.
Hiervoor ook 2 bordeaux doggen gehad.
 
Ervaringsdeskundigen met de Galespeed CNC VRC rempomp?

Help dit je remsysteem er echt op vooruit, of is het vooral een leuke gimmick / extra poser gehalte?
 
Ervaringsdeskundigen met de Galespeed CNC VRC rempomp?

Help dit je remsysteem er echt op vooruit, of is het vooral een leuke gimmick / extra poser gehalte?

Is echt een top pomp!

Zelf jaren mee geracet. Verkoop nu meer galespeed dan brembo pompen :y naar volle tevredenheid bij mn klanten (zowel straat als circuit)
 
Die koppelingspomp ziet er ook wel goed uit wist niet dat dit bestond heb nu al een andere gekocht die er een beetje op lijkt (V trec racing).
Zal zien of deze bevalt na een paar boutjes te vervangen ziet hij er redelijk hetzelfde uit naast de galespeed rempomp :) maar vind de verstelling nogal stom (ik heb vrij klein handen handschoen maat M soms s) en de verstelling gaat van ongeveer even ver als origineel tot veel verder :') is bij veel verstelbare hendels zo heb ik gemerkt -O-
 
Die koppelingspomp ziet er ook wel goed uit wist niet dat dit bestond heb nu al een andere gekocht die er een beetje op lijkt (V trec racing).
Zal zien of deze bevalt na een paar boutjes te vervangen ziet hij er redelijk hetzelfde uit naast de galespeed rempomp :) maar vind de verstelling nogal stom (ik heb vrij klein handen handschoen maat M soms s) en de verstelling gaat van ongeveer even ver als origineel tot veel verder :') is bij veel verstelbare hendels zo heb ik gemerkt -O-
:^

Ik heb Rizoma's (handles) op de Appie.
Die dingen lijken wel voor een bouwvakker gemaakt zo groot.
Als ik naar links stuur komt de versteller ook nog eens tegen de connector van de koplamp. :X
Er gaan lekker een paar MZS handles uit China op. :+
 
Laatst bewerkt:
Wat ik wel gezien heb is dat bij de originele er een connector zit voor een stekkertje.
Dit is niet voorzien op die dat ik heb hopelijk kan ik gewoon dat stukje van de originele koppelingspomp demonteren / ergens anders uit het zicht plaatsen en overbruggen is waarschijnlijk beveiliging voor uitklappen van de standaart in versnelling :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan