Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZX-12R and friends topic "Deel 8"

Bedankt voor de tip - ik heb ze gevonden op datona.nl voor 99 euro per set. Mooie prijs !
Ze lijken sprekend op de MotoGP stands van Harris, maar die kosten zo'n 150 per stuk ..

Hoi allemaal, ik ben hier een tijdje afwezig geweest maar ik volg het zo af en toe wel.
Ik wens jullie alvast hele fijne kerstdagen !

Oproepje aan een ieder op dit topic:

Mijn vriendin gaat de Alp d'HuZes fietsen voor KWF, waarbij de kracht komt uit het steunen voor dit goede doel. Ze fietst deze tocht op 5 juni, in een team. Dit team moet sponsorgeld op de plank krijgen om het doel te steunen, en de onderzoeken naar voorkomen of herstel van kanker te verbeteren.
Ze wil proberen op 1 dag 3 maal omhoog te fietsen, tegen deze voor fietsers reusachtige berg!

Willen jullie haar steunen middels een donatie? Let wel, er blijft geen dubbeltje aan de strijkstok hangen!!!!!

De link waar je haar kunt steunen:
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/estherdijkhuizen/esther-dijkhuizen/

Eigenlijk reken ik wel een klein beetje op jullie.......

Als jullie familie, vrienden en bekenden hebben welke aan deze vreselijke ziekte lijden, weet je waar je voor steunt!

Wil je de link ook zo veel mogelijk delen binnen jullie eigen netwerk?

DANK JE WEL!!!!!!!!!!!

dank dank.
Een midweek in Zandvoort, Center Parcs.
Lekker langs het strand lopen met mijn vakantie vriendinnetje Kaya

Hallo heren en dames ZX12R rijders..

ik bevind me meestal in de andere topics, maar heb even een vraagje..

"is de standaard uitlaat van een zx12r van RVS of juist niet"?

ik hoor het graag even..

Laatst bewerkt:
demper is titanium volgens opschrift. Volgens mij is hij tot de bochten / tot waar de uitlaat onder de fiets verdwijnt ervan (ik twijfel of het massief is mijn vermoeden is eigenlijk van niet). De bochten zijn iig geen titanium volgens mij gewoon staal.

Laatst bewerkt:
klopt, demper is van titanium, bochten en link-pijp zijn van staal, en weegt ongeveer 14 kg.

Mijn Muzzy titanium full systeem weegt ongeveer 3,5 kg.

Ik heb nog een originele ZX-12R einddemper liggen - heeft iemand interesse ?
Opruiming van mijn garage is begonnen ...

hey,

Iemand enig idee waar ik een rechter zijpaneel voor mijn zx12r (rood)kan begaan zonder schade?
wil hem voor t seizoen weer knap hebben.

* * iedereen hier fijne feestdagen en een geweldig 2013 toegwenst * *

Zagetta

iemand nog een idee waar ik een onbeschadigde seatcover voor mijn 2003 zx12r kan overnemen van iemand? kleur pearl magic black (oftewel dat zwart/blauw). Mijn heeft hele lichte beschadiging aan het randje en nu ik toch alles aan de fiets netjes heb...

Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien (of weten), dat is Patrick!!!

Patrick, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Geniet er lekker van!!!

Hallo Patrick, Gefeliciteerd met je verjaardag maak er een mooie dag van
Groetjes Karin {chuky}

En Mannen en Vrouwen allemaal een * prettige feestdagen * en een goed 2013