ik hou t in de gaten.er was een terugroepactie van ja.
Het is al weer een tijdje geleden, zal even graven in mijn archief (geheugen).
eee... ik meen dat ik met Kawasaki Nederland heb gebeld, en mijn motor zat niet in de terugroepactie. Maar goed, wel lek. Ik heb een tweedehands tank gekocht.
Coolman heeft het zelf gerepareerd.
Het betreft overigens de overloop, die van de vuldop tot onder de tank loopt. Die gaat dan met een stukkie slang in een gootje, en loost de benzine dan onder de motor. Dus zie je niets onder de motor, is er niets aan de hand.
Ik heb wel een foto waar de motor is open gezaagd, erg bruut, waar je de overloop kan zien. Op verzoek.
Ron
Geestfietser welkom!bedankt,foto komt eraan.
bedankt allemaal,
en zal idd ff kijken bij japarts,wel eens van gehoord maar nooit bij stilgestaan.
ron ik had ook gehoord van de problemen met de tank,maar daar was toch een terugroep
actie van?
ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat dat bij mij al gebeurt is aangezien het een nederlandse fiets is.(weet niet of je dat ergens terug kan vinden of dat gebeurt is).
hmm,ik zie ook geen centerpuntje.
nah ja,ik hou de boel in de gaten.
iemand een idee waar de kleurcode vermeld staat?
volgens mij heb ik dezelfde kleur als de 12 van ron.
hmm,ik zie ook geen centerpuntje.
nah ja,ik hou de boel in de gaten.
iemand een idee waar de kleurcode vermeld staat?
volgens mij heb ik dezelfde kleur als de 12 van ron.
wow, staat er mooi bij
Maar lekker vertroetelen.
Dat zijn nog eens twee hele mooie bokjes waar die motor op staat !Zo ook maar eens wat van me laten horen
Vorige week zaterdag rondje gereden, kreeg het na 50 kilometer zo koud dat ik dacht ik ga de motor schoonmaken en binnen zetten. Gisteren schoon gemaakt, in de wax gezet, goed laten drogen in de wind, afgetankt en aan het eind van de dag de motor naar binnen gereden.
De planning voor de kerstvakantie is om een aantal dingen te vernieuwen zoals, motor olie + filter, luchtfilter, bougies, banden, remblokjes, koelvloeistof, remolie en de dynamo omdat die weer is zwart gefikt. En verder kleppenstellen en wat er verder nodig is om het het komende seizoen weer probleemloos te rijden. En verder zou een nieuwe zijkuip en topkuip niet verkeerd zijn
Groeten
[afbeelding]
Dat zijn nog eens twee hele mooie bokjes waar die motor op staat !