Zwarte Guzbak uit Rottjeknor; the sequel....

Kaartje in de bus........ ook de oude dame is nu een officieel L4e voertuigdinges...
 
Dan gaan we maar eens vouwen en passen voor de nieuwe accubak..........
full
 
boel lekker onder spanning zetten terwijl de lijm droogt door extra rubber onder de accu en een oude lap er tussen gepropt
full
 
ziet er ook van binnen al een stuk netter uit, als alles droog is en de stoelzijde afgewerkt met een matje en laagje polyester wordt er een rubber bodem ingelegd en komen er rubber strips op de zijkant. Uiteindelijk wil ik deze keer ook een fatsoenlijk deksel, maar dat kan pas als het span naast de fiets staat zodat ik goed kan passen hoeveel ruimte ik moet laten voor de kabels en accuklemmen (ja inderdaad....... ik ben te lui om de kabels los te maken van de motor zodat ik de deksel nu kan maken O-) O-) )

full
 
en ja........ de trekverbinding paste alleen maar met de oude accubak omdat ik het dunne plaatswerk van de oude accubak deels opzij kon drukken....... er moet een andere trekstang komen....
 
Laatst bewerkt:
op het gemak door laten harden, kwastje zwarte verf er tegenaan en dan de binnenkant af gaan werken.
full
 
Netjes hoor! Maar ik krijg al jeuk als ik de foto's bekijk.
Niks voor mij polyester :-(
 
Ach, op punten waar de afwerking niet zo nauw komt (zoals achter een stoel aan de binnenkant van een span) is het best wel relaxed werken hoor; het hard snel uit en is vrij vlot overschilderbaar....... als je moet schuren en plamuren omdat het spiegelglad moet zijn vindt ik het inderdaad ook wat minder prettig werken; maar dat is voornamelijk de grote hoeveelheid stof die daarbij vrij komt.

Nu houden we gewoon lekker het tempo erin
full
 
Meer moeite ga ik daar niet voor doen; de binnenkant is af fabriek ook niet superstrak afgewerkt bij de Kompact, het is tenslotte de goedkoopste bak die EZS in het programma heeft.

Nu heb ik potje gebruikt wat toevallig in de stelling stond (omdat het ook gebruikt wordt voor kleurproeven aan de deur e.d.) maar uiteindelijk zal het hele interieur matt worden afgelakt in zwart (origineel) of lichtgrijs (zoals de achterbak origineel)

grt
Steven
 
bedankt Ralf en de rest voor de complimenten, er zit nu tenminste weer een beetje gang in.

@Ralf, uitslag voor vrijdag a.s is mij verzekerd.

grt
Steven
 
Hmm.. "tegenvaller" de oude verf die ik gisteren gebruikt heb droogt niet echt vlot... kan dus niet veel doen vandaag want de achterwand plakt nog behoorlijk..

Dan gaan we maar eens even naar de binnenzijde van het slot kijken enzo... er zijn ansich nog kleine rotklusjes zat..
 
Hmm.. "tegenvaller" de oude verf die ik gisteren gebruikt heb droogt niet echt vlot... kan dus niet veel doen vandaag want de achterwand plakt nog behoorlijk..

Dan gaan we maar eens even naar de binnenzijde van het slot kijken enzo... er zijn ansich nog kleine rotklusjes zat..
Het is onder je dakje natuurlijk ook niet echt warm en er zit een hoop vocht in de lucht, droogfohnen?
 
Het is onder je dakje natuurlijk ook niet echt warm en er zit een hoop vocht in de lucht, droogfohnen?

ahh welnee, lekker aan de binnenkant van de deur bezig geweest en dalijk moet die "kleine" weer naar de dansschool, daar moet je op de fiets ook wat meer tijd voor uittrekken en ik zit daar dan weer 2 uur "vast": heen en weer rijden is mij nog een tikkie te vermoeiend; bovendien ben ik dan hooguit een half uur terug en dan moet ik alweer weg om haar op te halen :N (dansschool is niet in rotterdam....)
 
dan gaan we maar weer knippen vouwen en plakken, want dit moet wel een beetje netter afgewerkt worden
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan