ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hè Mannen, heb een vraagje, heb mijn chokekabel vernieuwd en nu is de nieuwe eigenlijk net te kort omdat ik geen origineel stuur meer heb, hoe hebben anderen dit opgelost?

misschien ff langs een fietsenmaker gaan Dirk ,die kunnen vaak wel kabeltjes op lengte maken en hebben ook wel verschillende tonnetjes
 
Hè Mannen, heb een vraagje, heb mijn chokekabel vernieuwd en nu is de nieuwe eigenlijk net te kort omdat ik geen origineel stuur meer heb, hoe hebben anderen dit opgelost?
Verleggen zoals de kabel gezeten heeft zou ik zo zeggen , hoe kan de nieuwe nu net te kort zijn heeft toch niks met het stuur te maken
:? of een iets korter weg verleggen.

GREETZ
 
Hè Mannen, heb een vraagje, heb mijn chokekabel vernieuwd en nu is de nieuwe eigenlijk net te kort omdat ik geen origineel stuur meer heb, hoe hebben anderen dit opgelost?
In het uiterste geval Dirk op de carbs iets fabriceren dat je bv links op de originele carbs een knopje maakt om uit te trekken , kun je de hele kabel vergeten.

GREETZ
 
Vraagje wie heeft er nog een zadel overtrek te koop?
Ik heb nog wel een Topsellerie zadel te koop. 20190330_160313_resized.jpg
 
Hè Mannen, heb een vraagje, heb mijn chokekabel vernieuwd en nu is de nieuwe eigenlijk net te kort omdat ik geen origineel stuur meer heb, hoe hebben anderen dit opgelost?
Kun je 'm niet anders laten lopen? Weet niet of ef langere kabels zijn. Lijkt me wel.
 
Hè Mannen, heb een vraagje, heb mijn chokekabel vernieuwd en nu is de nieuwe eigenlijk net te kort omdat ik geen origineel stuur meer heb, hoe hebben anderen dit opgelost?
Geen ervaring mee maar dat is een kwestie van een nieuwe kabel op lengte (laten) maken. Even deze eruit halen en naar de fietsenmaker. Die hebben vaak losse buitenkabels en binnenkabels. Alles op maat knippen (1-2cm langer dan huidig bijvoorbeeld) en tonnetje vastsolderen op het eind.
 
maar de aansluiting aan het stuur is uniek voor de amatuur , dus dat gaat hem niet worden en beide uiteinden zijn voorzien van een stalen bolletje
Die tonnetjes heb je ook in schroefbare uitvoering. Wel eerst het uiteinde van de kabel vertinnen en dan kun je 'm op maat maken.
 
Ja hoor we hebben weer wat verzonnen hoor....achterbrug in belgie gekocht...gaat door nasr jan bakker,pijpjes in laten lassen,zilver powdercoaten,daarna de excenters erin die onderweg zijn uit de usa
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1560433976640.jpg
    FB_IMG_1560433976640.jpg
    125,7 KB · Weergaven: 11
Ja hoor we hebben weer wat verzonnen hoor....achterbrug in belgie gekocht...gaat door nasr jan bakker,pijpjes in laten lassen,zilver powdercoaten,daarna de excenters erin die onderweg zijn uit de usa


Niet omdat t moet :N













Maar omdat t kan :}:}:t
 

Snap ik ook niet helemaal ,mooie prijs ,fijne km stand en een net ding zo op t oog ,iets moois van te maken , er zit nog geen bod op -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan