ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Hè mannen, goedemorgen vriend van mij heeft problemen met zijn motorblok wat we net hebben ingebouwd, nu kan hij een 1200er blok kopen maar daar zitten geen carbs op, is het mogelijk om de carbs van de 1100er te gebruiken?
 
1387655
 
Hè mannen, goedemorgen vriend van mij heeft problemen met zijn motorblok wat we net hebben ingebouwd, nu kan hij een 1200er blok kopen maar daar zitten geen carbs op, is het mogelijk om de carbs van de 1100er te gebruiken?
Lijkt mij geen probleem. Als ze passen dan. Ze zijn mogelijk iets kleiner maar als de benzine / lucht verhouding klopt is dat geen probleem. Zorg dat hij niet te arm staat.
 
De diameter van de carbs zijn bij de 1100 en de 1200 gelijk, 36mm. Misschien inderdaad even de afstelling controleren, je wil net als Bart al zegt
niet dat ie te arm staat.
 
Iemand zin in een klein rondje Noord Holland op tweede paasdag, te starten om een uurtje of elf bij MotoPort Wormerveer. Het weer is goed en moet de motor sowieso uitproberen na diverse aanpassingen.
 
Zin wel, en nog lekker in de buurt ook (ik ga die stomme zaak alleen niet meer in ;)). Maar helaas zitten we dan bij de schoonfamilie.
 
Dit jaar even geen schoonfamilie of andere verplichtingen.......👍👍👍
 
Wel rekening houden dat de 04/05 niet makkelijk over te bouwen zijn. De modellen vanaf 06 hebben deze asmaten als de ZRX.
 
Vorige keer werd er geklaagd dat er alleen maar gereageerd werd door mensen die niet kunnen. Die reageren nu niet en dan is het ook niet goed _O-

Ik kan in ieder geval niet :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan