ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Willik! Ik slaap volgende week woensdag tot zondag in Dieren, kan ik hem dan ergens op komen halen in de avond?
Ja!zal ik m n adres hier kwakken of doen we t verder pm?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jes! Oldscool look waar je van moet houden! PVM's zijn zoiezo tof om te hebben, maar ik ga liever voor de dungespaakte ZX10R velgen :Y
 
Deze zag ik ook staan!
Screenshot_20190417-205033.png
 
Zo, ben net weer terug van een lange rit met de ZRX, heb ongeveer 120km gereden. Was heerlijk, maar ik heb wel een probleem nu..
Ontkoppelen ging eerst prima, maar na een tijdje moest ik echt knijpen in de hendel, soms wel en soms ging het normaal, net of er ergens wat klem zat.
Nou ben ik onderweg gestopt om te kijken, maar zag niks. Onder het rijden naar huis gebeurde het weer, maar af en toe.
Thuis in de garage even gekeken, maar het ligt aan het asje dat de hoofdcilinder van de koppeling ingaat. Zijn daar revisiekitjes voor te krijgen?
De hendel zelf beweegt gewoon normaal, heb het kleine dingetje erin waar dat asje ingaat ook goed zitten, en in het vet..
 
Zo, ben net weer terug van een lange rit met de ZRX, heb ongeveer 120km gereden. Was heerlijk, maar ik heb wel een probleem nu..
Ontkoppelen ging eerst prima, maar na een tijdje moest ik echt knijpen in de hendel, soms wel en soms ging het normaal, net of er ergens wat klem zat.
Nou ben ik onderweg gestopt om te kijken, maar zag niks. Onder het rijden naar huis gebeurde het weer, maar af en toe.
Thuis in de garage even gekeken, maar het ligt aan het asje dat de hoofdcilinder van de koppeling ingaat. Zijn daar revisiekitjes voor te krijgen?
De hendel zelf beweegt gewoon normaal, heb het kleine dingetje erin waar dat asje ingaat ook goed zitten, en in het vet..
Heb je de hendels veranderd ?
 
ff de shorty s ;proberen ,en heb je dat fokbusje er wel goed tussen ?
 
klinkt mij meer als een lekkende slave... vloeistof niveau OK?

Ik neem aan dat je pennetje 131161110
bedoelt hier?
kawasaki-zr1200a1-zrx1200r-2001-usa-california-canada-clutch-master-cylinder_bigkar126350302_1317.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan