ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Van een oud vrouwtje geweest,altijd binnen gestaan ,rustig warm gereden etc etc etc ,beste koop consumentenvrouw:t
 
hehehehe

Ja dat ringetje zal ergens op moeten in de teller... heb de mijne net weggestuurd dus kan niet meer voor je kijken helaas. Op zicht is hetopenmaken van de tellers een makkie gelukkig.

Nog even een plaatje met kuipje! :+

qr5bCxr.jpg
 
Ziet er goed uit! :t

Geinig. De blauwe S die ik hier in de parkeergarage al eens had gespot stond vanmorgen achter me op een rotonde (in Amsterdam, veeeeeeeel fietsers dus we konden er nog even niet af). Later in de parkeergarage nog heel even met hem gesproken. Hij zit wel op MF maar niet zo vaak. Heb 'm even subtiel op dit topic gewezen. *D
 
Goeie vraag, hopenlijk snel. Volgende week nieuwe banden regelen en dan maar even kijken/inplannen .Wil eigenlijk eerst nog een lederen overal regelen, lijkt me lekkereder rijder op het circuit maar misschien een beetje overkill voor de eerste keer.
 
leer is bij de meeste organisaties wel verplicht, hoewel een overall meestal niet, aanritsbaar is vaak voldoende. Maar als je aan races mee wil doen en/of je koopt leer alleen voor het circuit dan zou ik wel voor een overall gaan ja.
 
Voor 1 en 1+ volstaat textiel nog, maar daarboven niet meer volgens mij. Maar een overall lijkt me wel een stuk relaxter :Y

Blijf het een mooie motor vinden :9~:9~

1387031
 
staat er lekker bij!

Eerlijk gezegd vind ik een overall echt een drama om aan en uit te trekken. Maar is wel de meest veilige optie.

Ik rij meestal in groep 3 en heb een tweedelig leren pak. Moet alleen de broek nog eens laten aanpassen, bewegingsvrijheid is wat beperkt wat aardig vermoeiend is na verloop van tijd.
 
Ah dat is wel een goeie ja. Een oud-collega kreeg zijn overal ook niet in z'n eentje aan _O- En aangezien ik echt niet de lenigste ben kan ik ook beter voor een combi gaan haha.
 
T ringetje van huib zit volgens mij naast de dagteller.
20190417_121841.jpg


T mysterie
 
Als er nog iemand een laag ruitje zoekt €50 ,ik vind m niet naar mijn zin, dus ik heb een org. besteld*D;(*O*
 
Willik! Ik slaap volgende week woensdag tot zondag in Dieren, kan ik hem dan ergens op komen halen in de avond?
 
Terug
Bovenaan Onderaan