ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

batterij goed? Als ie weinig porrie heeft wil ie nog wel rond maar dan vonkt ie niet meer. Aarde van de bobines nagelopen?
 
Laatst bewerkt:
Voor die centen heb je ook öhlins .wel ff beter dan hyperpro

Ik heb de expertise van Hyperpro wel positief ondervonden.
Ze kijken echt naar je motor (sportuitlaat of OEM ivm gewicht), banden gebruik, wel of geen kofferset etc ect , je eigen gewicht en stellen dan de achterschokbreker op maat samen. (ze wilde de motor ook zien, in ons geval bij premium motors, dat is een hyperpro dealer)

(wellicht is dat bij Ohlins ook zo maar maar dat weet ik niet, ik denk dat Ohlins dan meer een selectie uit een tabel is en Hyperpro meer maatwerk)

Qua kwaliteit zal wel in de dezelfde range zitten, zeker als je maar een gewone motorrijder bent en geen motogp coureur.
Ohlins is wel bekendere merknaam, dus het stickertje staat wel beter.


Ohlins levert ook als OEM voor sommige Ducati modellen maar dat schijnt ook een B-lijn te zijn voor de massa. Na revisie heb je pas dezelfde schokbreker als je los zou kopen.
 
Laatst bewerkt:
denk dat de jongens van hyperpro wel weten wat ze doen, het maatwerk is de toegevoegde waarde ten opzichte van öhlins vermoed ik. kwaliteit zal ook niet veel afwijken denk ik, maargoed geen ervaring met beide.
 
denk dat de jongens van hyperpro wel weten wat ze doen, het maatwerk is de toegevoegde waarde ten opzichte van öhlins vermoed ik. kwaliteit zal ook niet veel afwijken denk ik, maargoed geen ervaring met beide.

Ik heb een R1 en mijn vrouw een FZ6. (jaja is vloeken hier in dit groene topic ;-)
Met minirotondes pakte ik altijd wel een paar meter winst per rotonde als ik voorop reed en zij met met de standaard vering.

Toen zijn er een nieuwe achterschokbreker en voorvorkveren van hyperpro opgekomen.... Nu kan ik haar net bijhouden op de rotondes.... _O-:o
 
T is wel zo dat ze bij premium(hyperpro) ,mijn Bitubo s achter en ohlins voorkant ,perfect hebben afgesteld :t
Goeie gasten en niet andere merken schuw:t:t
 
T is wel zo dat ze bij premium(hyperpro) ,mijn Bitubo s achter en ohlins voorkant ,perfect hebben afgesteld :t
Goeie gasten en niet andere merken schuw:t:t

Zeker weten! Ze doen volgens mij alles. Voor een goede monteur moet het ook weinig uitmaken (zeker met een japanner niet).

Woon jij in omgeving apeldoorn? Die regiotopics zijn zo goed als dood.
 
Zeker weten! Ze doen volgens mij alles. Voor een goede monteur moet het ook weinig uitmaken (zeker met een japanner niet).

Woon jij in omgeving apeldoorn? Die regiotopics zijn zo goed als dood.
ik woon in Apeldoorn ,je moet toch wat :$
 
Ik kom gelukkig niet uit t westen :+ kom uit een dorp uit de omg. hier .Voor meer info;koop eerst een ZRX :+
Jan toch! Ik kom wel uit het westen!!;):+ ( maar zodra ik hier weg kan, en werk vind in het oosten ben ik pleitte :Y)
T' wordt mij te druk en asociaal hier, zeker in het verkeer.
Koop met een gerust hart een mooie ZRX, :]:t
 
Jan toch! Ik kom wel uit het westen!!;):+ ( maar zodra ik hier weg kan, en werk vind in het oosten ben ik pleitte :Y)
T' wordt mij te druk en asociaal hier, zeker in het verkeer.
Koop met een gerust hart een mooie ZRX, :]:t

Niet allemaal hierheen komen ;) je hebt gelijk Coert als t kan ,wegwezen daar , ik ben van plan om nog verder naar t oosten te gaan ,weg hier :W
 
Niet allemaal hierheen komen ;) je hebt gelijk Coert als t kan ,wegwezen daar , ik ben van plan om nog verder naar t oosten te gaan ,weg hier :W
Ik wil, als ik ergens wat verder weg werk vind ook verhuizen. Drenthe of Gelderland, maar dan richting Duitse grens.
Ik heb hier, behalve werk eigenlijk niks wat me hier bind. Geen familie, alleen vrienden maar die zie ik toch wel, ook als ik vertrek hier.:t
 
Ik wil, als ik ergens wat verder weg werk vind ook verhuizen. Drenthe of Gelderland, maar dan richting Duitse grens.
Ik heb hier, behalve werk eigenlijk niks wat me hier bind. Geen familie, alleen vrienden maar die zie ik toch wel, ook als ik vertrek hier.:t
Gelijk dat je hebt :t
 
batterij goed? Als ie weinig porrie heeft wil ie nog wel rond maar dan vonkt ie niet meer. Aarde van de bobines nagelopen?

Ja, spiksplintertje nieuw.

Het moet ergens in de carburateurs zitten, hij start wel op startpilot. Hij slaat dan wel weer gelijk af, hij krijgt geen brandstof lijkt het. De vlotters lopen wel vol(benzine kraan op PRI)

Er woont zeker niemand van hier in Fryslan? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan