ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Eh Jan.... ik geloof dat die scheur in jouw kuip niet zo spontaan is gekomen :+ Ik heb van mijn dochter vernomen dat mijn Shoei Flagger ook inmiddels thuis is gearriveerd*O*
 
Net nog ff gekeken naar die "spontane" scheur op het plaatje. Het lijkt ook wel of zijn richtingaanwijzer een keer een tik heeft gehad en er loopt ook een rare kras over zijn tank. Misschien toch het gevolg van een eerdere schade.... Ik ben in ieder geval blij dat het bij jullie ook niet echt bekend is.
Groeten,

Gerard
 
Net nog ff gekeken naar die "spontane" scheur op het plaatje. Het lijkt ook wel of zijn richtingaanwijzer een keer een tik heeft gehad en er loopt ook een rare kras over zijn tank. Misschien toch het gevolg van een eerdere schade.... Ik ben in ieder geval blij dat het bij jullie ook niet echt bekend is.
Groeten,

Gerard
Wellicht een schuivert net als jan
 
Kreeg vandaag mijn Vaderdag cadeau nog binnen van rad.eu.
Heeft verder niks te maken met verbouwen ,maar kan wel in nood handig zijn.
ter verduidelijking staat er een bougie doosje langs , ding geeft max 6 Bar.
En past makkelijk onder de zetel.
GREETZ
 
Foto's zijn ook wel handig ja.
 

Bijlagen

  • 20190618_185416 (Small).jpg
    20190618_185416 (Small).jpg
    68,2 KB · Weergaven: 8
  • 20190618_185527 (Small).jpg
    20190618_185527 (Small).jpg
    71,5 KB · Weergaven: 10
Ik heb een 1200 blok,dus mocht er iemand wat nodig hebben....let me know!
 

Bijlagen

  • IMG-20190613-WA0037.jpg
    IMG-20190613-WA0037.jpg
    162,3 KB · Weergaven: 6
Het 1 en ander in belgie gehaald gisteren...veren opknappen en laten powdercoaten...altijd makkelijk iets dubbel te hebben...al zullen er in de toekomst denk toch wel öhlings onder komen....

En wat er met de achterbrug gebeurd weten jullie...
 

Bijlagen

  • IMG-20190618-WA0005.jpeg
    IMG-20190618-WA0005.jpeg
    217,6 KB · Weergaven: 7
Joh....als je het snel zegt ,is het niet zoveel.....geld moet rollen,de economie mag niet stil vallen...😂😂😂
Tsja, het is dit of een week in een caravan op een overvolle camping met vieze toiletten in Zuid-Frankrijk.......Nou, dan wist ik het wel!
 
Huib , ook al kan een ander zich dat niet veroorloven ,Daar kan Johan of wie dan ook niets aan doen ,koop lekker wat je portemonnee kan betalen :t
en geniet van je geld .
 
Het 1 en ander in belgie gehaald gisteren...veren opknappen en laten powdercoaten...altijd makkelijk iets dubbel te hebben...al zullen er in de toekomst denk toch wel öhlings onder komen....

Goede vondst. Ik ben ook al een tijd aan het kijken naar zrx schokbrekers. Geen prik, maar als ik er tegenaan loop zeg maar. Wil ze gebruiken op de Z750GP 😇
 
Goede vondst. Ik ben ook al een tijd aan het kijken naar zrx schokbrekers. Geen prik, maar als ik er tegenaan loop zeg maar. Wil ze gebruiken op de Z750GP 😇
Deze knap.ik op...veren laat ik.powdercoaten...samen met de achterbrug,veren zwart,achterbrug als de pijpjes erin zitten zilver...

Weet nog niet of ze de verkoop in gaan..onderdelrn worden schaars voor de zrx...liggen mij best oo de zolder
 
Johan er zijn genoeg onderdelen,er worden er steeds meer in onderdelen verkocht moet je in Duitsland kijken,
er staan er ook steeds meer te koop lijkt wel of iedereen er vanaf wil daar en voor dump prijzen.
 
Johan er zijn genoeg onderdelen,er worden er steeds meer in onderdelen verkocht moet je in Duitsland kijken,
er staan er ook steeds meer te koop lijkt wel of iedereen er vanaf wil daar en voor dump prijzen.
Zal het zo zijn dat in Duitsland vanwege milieu eisen straks geen carburateur motoren meer op de weg mogen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan