ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Heeft er nog iemand schokbrekerverhogers liggen p/o.
ik heb m n excenters nu weer org. staan en vindt t sturen ruk zo!alleen nu hoef ik niet zo op m n ketting te letten.Maar de kont moet weer omhoog!dus wie kan me daar aan helpen evt?
 
Heeft er nog iemand schokbrekerverhogers liggen p/o.
ik heb m n excenters nu weer org. staan en vindt t sturen ruk zo!alleen nu hoef ik niet zo op m n ketting te letten.Maar de kont moet weer omhoog!dus wie kan me daar aan helpen evt?
Ik heb ze bij rcp raspo vandaan...zijn niet duur jan en liggen met een paar dagen in huis
 

Bijlagen

  • 20190519_100052.jpg
    20190519_100052.jpg
    159,7 KB · Weergaven: 12
Rond 17.00 uur bekendmaking oudste/jongste motor en de deelnemer die van het meest ver komt gereden op zijn/haar Kawasaki.

Bij aankomst zijn er bij de ingang houten plankjes beschikbaar die kunnen dienen als bigfootjes onder de zijstandaard (jiffy) of eventueel onder de middenbok.

Adres verzamelen: Nol Bikker Motoren, Grotewaard 8, 4225PA NOORDELOOS. Ter plaatse graag de aanwijzingen van de (verkeers-) regelaars volgen

Indien mogelijk vroeg, of in ieder geval ruim op tijd komen omdat jullie motoren dan opgesteld staan in de jaarvakken zodat er voor het publiek, de pers en collega-motorrijders veel te bekijken, te bewonderen, te fotograferen en te filmen valt.

Om 15.00 uur zal de tourtocht van start gaan. De oudste motoren zullen als eerste vertrekken en de jongsten als laatsten. We rijden vanuit de jaarvakken langs de feesttent, door het hek, over het erf van Nol waar alle deelnemende motoren worden geteld door de notaris die op het dak zit. Vervolgens gaan we meteen linksaf de Grotewaard op. Het is belangrijk dat we goed aansluiting houden met elkaar want het wordt een kilometerslange slinger van motoren en het is beter als er geen gaten vallen. Let ook goed op de juiste rijroute. Wanneer iedereen op de weg is zal de grote gele bezemwagen met motorambulance achter aansluiten. Zo hopen we met elkaar de 40 km uit te rijden. Samen uit… samen thuis.

Als het record gehaald wordt komt er een enorme banner met al jullie namen en je type motor + bouwjaar op het bedrijf van Nol te hangen en… uiteraard de vermelding in het Guinness World Records Book. Hoe leuk zal dat zijn?

Blijf naderhand gerust gezellig rondhangen of plakken in en rond de grote tent. Er is volop livemuziek en je kunt er wat eten en drinken. Geniet van de reuring in de polder, de dag die in het teken zal staan van Kawasaki-motoren, de recordpoging en hopelijk van veel ontmoeting, gezelligheid… en een nieuw record.

Voor meer actuele info: Volg ons op Facebook www.facebook.com/PolderevenementenNoordeloos/ of bezoek onze site www.polderevenemeten.nl

Heel graag tot morgen.

Hartelijke groeten namens,
Stichting Polder Evenementen Noordeloos

Nol Bikker
Gera van den Hof-Bikker
 
En het was een mooi dag bij Nol. Erg druk. Veel mooi gerestaureerde oude Kawa's gezien.
IMG_0146.JPG


Dit is de A1 Samurai uit 1968 waar Nol Bikker mee reed. Daarachter een Kawasaki 100cc 1-cilinder.
 
Fantastisch dat F#cebuik :Nzonder lid van die rotzooi ,mag je geen foto s zien.
 
Hahaha maar wel alles willen weten hè...
Wat is er gebeurd met t gewoon hier foto s plaatsen ?-O-juist nu met t nieuwe forum plaats je ze zo:t






Vet dat er een wereld record is behaald!! Balen dat ik er niet kon zijn... Tja, opa werd zaterdag 80 en dat werd groots gevierd... keuzes he...
Maar dit is wel een leuk filmpje over Nol:
Honderden Kawasaki-motoren in de Alblasserwaard zijn goed voor een wereldrecord#




Respect dat je dan nog rijd, 80 al,:+
 
  • Leuk
Waarderingen: 037
Terug
Bovenaan Onderaan