ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Jup, heb nog een setje liggen, stuur maar PM

paar nieuwe hebbedingetjes binnen gekregen, de post heeft goed z'n best gedaan :]

nSS1uxX.jpg

lJKvAKe.jpg

Moet wel een andere achterremschijf hebben, deze is nu te klein :+
dus kon ook gaan meten voor de spacers, zal de schets hier neerzetten voor mensen die wat info nodig hebben:
isubYpr.jpg

Z4TV7d9.jpg


Denk eraan om de nieuwe spacers ook als pasbussen door te zetten zodat ik niet alle lagers en spacers van het RSV wiel hoef te wisselen. Iemand ervaring hiermee? Dan laat ik ze wel in RVS maken, met een H7 passing zodat er geen speling is.
 
Dat van de Klr dat er steeds meer uitviel ,tt ,temp meter ,neutraal lampje ,was echt een groot probleem !
de stekker was eruit gerammeld _O-goed ding zo n klr ,blijft gewoon :]:t

Mijn ketting lag vandeweek bijna in 2en, iets te strak gespannen en dan nog zoveel km maken is geen goede combi. Maar met een verse ketting pruttelt hij ook weer lekker verder. Twee weken geleden nieuwe bougie en bougiekap, met vocht gaf dat problemen en ook dat was zo opgelost. Heerlijk zo'n één-cilinder, is een stuk makkelijker zoeken *O*
 
Iemand hier trouwens nog ZZR1100 nokkenassen, een cdi of een pick-up liggen? Ik ga een zwik onderdelen bij elkaar sparen om in één keer op de ZRX te bouwen :}:9~
 
Iemand hier trouwens nog ZZR1100 nokkenassen, een cdi of een pick-up liggen? Ik ga een zwik onderdelen bij elkaar sparen om in één keer op de ZRX te bouwen :}:9~
Schade blokje kopen in belgie....en die leeg lepelen...ik had er 1 waar de drijfstang door het blok was geslagen,maar de nokkenassen en de versnellingsbak was nog ok,wel uit voorzorg de schakel wals en een schakelvork er nieuw in gemonteerd...
 

Bijlagen

  • 20170326_174257.jpg
    20170326_174257.jpg
    102,9 KB · Weergaven: 8
Gewoon ductape, issie weer as nieuw! _O-

Maar dat is wel een goed idee, de versnellingsbak kan natuurlijk ook overgezet worden! Zal wel even lastig zoeken zijn, maar we gaan beginnen! Vanmiddag een setje Brembo remmen ophalen incl. rem en koppelingspomp. Eerst maar even de remmerij verbeteren :Y
 
Gewoon ductape, issie weer as nieuw! _O-

Maar dat is wel een goed idee, de versnellingsbak kan natuurlijk ook overgezet worden! Zal wel even lastig zoeken zijn, maar we gaan beginnen! Vanmiddag een setje Brembo remmen ophalen incl. rem en koppelingspomp. Eerst maar even de remmerij verbeteren :Y

Ik dacht je de ZRX er weer uit wilde doen :?of heb je je bedacht ?,wat logisch is natuurlijk ,wie doet een ZRX ook weg *O*
 
Ik heb ook maar besloten om de ZRX uit zn winterslaap te halen. Alleen heeft ie er geen zin in...

Er zit een nieuwe accu in, ik heb de tank geleegd en er verse benzine in gegooid en de vlotters leeg laten lopen(deze vullen zichzelf wel weer) maar toch start ie niet. Vanmiddag haal ik een setje nieuwe bougies en hopelijk is dat de truuk om m weer aan de praat te krijgen.
 
Ik heb ook maar besloten om de ZRX uit zn winterslaap te halen. Alleen heeft ie er geen zin in...

Er zit een nieuwe accu in, ik heb de tank geleegd en er verse benzine in gegooid en de vlotters leeg laten lopen(deze vullen zichzelf wel weer) maar toch start ie niet. Vanmiddag haal ik een setje nieuwe bougies en hopelijk is dat de truuk om m weer aan de praat te krijgen.
Ehhh....sorry,maar start niet?

Gaat de startmotor niet rond?
Of dat wel,maar slaat hij niet aan?
 
Goede middag allemaal,
Hierbij wil ik mezelf graag even voorstellen. Mijn naam is Jim en kom uit de kop van Noord-Holland. Ik lees zo nu en dan even mee hier op het forum en dacht het wordt nu toch eens tijd om een account aan te maken. Ik rij sinds een klein jaartje op een ZRX 1200 S uit 2003 (jaja, een S.......) en die bevalt mij prima! Hiervoor een jaar of 10 op een Honda VFR 750 gereden. Veranderingen die de ZRX heeft ondergaan (mede bij voorgaande eigenaar) zijn onder andere het plaatsen van een BOS demper, andere knipperlichtjes, gepolijste velgen met een zwart hart, gepolijste koppelingsdeksel met raam en temperatuurmeter. Hieronder even een fototje (betere heb ik op het moment niet, omdat hij nog in winterslaap is. Hij zal eerdaags weleens wakker worden......).

1550752838771.png
 

Bijlagen

  • 1550752074806.png
    1550752074806.png
    537 KB · Weergaven: 5
Goede middag allemaal,
Hierbij wil ik mezelf graag even voorstellen. Mijn naam is Jim en kom uit de kop van Noord-Holland. Ik lees zo nu en dan even mee hier op het forum en dacht het wordt nu toch eens tijd om een account aan te maken. Ik rij sinds een klein jaartje op een ZRX 1200 S uit 2003 (jaja, een S.......) en die bevalt mij prima! Hiervoor een jaar of 10 op een Honda VFR 750 gereden. Veranderingen die de ZRX heeft ondergaan (mede bij voorgaande eigenaar) zijn onder andere het plaatsen van een BOS demper, andere knipperlichtjes, gepolijste velgen met een zwart hart, gepolijste koppelingsdeksel met raam en temperatuurmeter. Hieronder even een fototje (betere heb ik op het moment niet, omdat hij nog in winterslaap is. Hij zal eerdaags weleens wakker worden......).

Bekijk bijlage 1355385

Hoi Jim welkom natuurlijk , mooie S :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan