ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Nou....dacht vorige week werkelijk klaar te zijn,motor laten lopen,warmdraaien...🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬blijft de cartecplug lekken..

De aftapbout was naar de kloten gedraaid door de vorige eigenaar,een helicoil erin gezet maar kreeg hem gewoon niet dicht....bleef lekken/zweten...

Dus....ja hoor....het carter maar gewisseld...

Morgen buiten ff maar ff warm laten lopen en vannacht een kruisje slaan dat alles goed is nu...
 

Bijlagen

  • 20190209_195451.jpg
    20190209_195451.jpg
    742,1 KB · Weergaven: 14
Nou....dacht vorige week werkelijk klaar te zijn,motor laten lopen,warmdraaien...🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬blijft de cartecplug lekken..

De aftapbout was naar de kloten gedraaid door de vorige eigenaar,een helicoil erin gezet maar kreeg hem gewoon niet dicht....bleef lekken/zweten...

Dus....ja hoor....het carter maar gewisseld...

Morgen buiten ff maar ff warm laten lopen en vannacht een kruisje slaan dat alles goed is nu...

Succes morgen :t
 
Nou....dacht vorige week werkelijk klaar te zijn,motor laten lopen,warmdraaien...🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬blijft de cartecplug lekken..

De aftapbout was naar de kloten gedraaid door de vorige eigenaar,een helicoil erin gezet maar kreeg hem gewoon niet dicht....bleef lekken/zweten...

Dus....ja hoor....het carter maar gewisseld...

Morgen buiten ff maar ff warm laten lopen en vannacht een kruisje slaan dat alles goed is nu...

Kijk eens goed , zit een scheurtje in het aftap deel , helicoil heeft geen zin nee
 
Ik ben benieuwd of ik qua motorblok wel een beetje geluk heb , hij heeft even doorgelopen op z n kant :X
Heb hem na de tijd even laten lopen maar nog niet mee gereden ,hij klonk wel goed , we gaan t zien .
Als t blok naar de bliksem is ga ik is kijken hoe verder, einde zrx tijdperk dan denk ik -O-
een ander/revisie blok erin heb ik geen zin meer aan,eerst maar is afwachten .
Misschien doet hij t nog :t
 
zijn ze wel gevoelig voor inderdaad, maar zal ook liggen aan hoe lang. De vorige heb ik één keer op z'n kant gelegd met ijzel. Snel naartoe gegibberd en uitgezet, denk dat ie toen zo'n 20 seconden op z'n kant had gelopen. Daarna nog vele kilometers gemaakt gelukkig. Heb nu wel een kwick kill liggen om in te bouwen!
 
Ik ga t meemaken , en anders moet ik bedenken wat voor een Naked er dan komt ,
en dat is een probleem,Kawa heeft nix moois :N ik heb ff op die foeilelijke z1000r gezeten maar wat een klein k*t ding is dat :?
 
ligt uiteraard aan je stijl en budget :) Nieuwe Z900RS? CB1000R? Of iets meer retour als een XJR1300 of GSX1400

of een W800 voor het rustige tokkelen? ;)
 
ligt uiteraard aan je stijl en budget :) Nieuwe Z900RS? CB1000R? Of iets meer retour als een XJR1300 of GSX1400

of een W800 voor het rustige tokkelen? ;)


B|

Een Kawa he´ _O- en ik ga van m n leven niet op een Z900 ,de opper mislukking van kawa :r
en voor een w800 ben ik te oud:+
 
in principe een leuk ding, maar elk jaar weten ze hem weer lelijker te maken :+

zelfs mijn GS ziet er 10x beter uit, en dat is al geen mooierd :')
 
Dat zeg ik ! Kawa maakt geen moois meer :N

ik hoop dat de zrx t struikelingetje motorisch overleeft heeft ,dan rag ik m verder af, en als ik dan oud ben ,koop ik een echte off-road :+
 
In de slaapstand....

Wat staat rechts van de ZRX?

Heb de mijne gisteren maar even uitgelaten, prima temperatuurtje, tikje winderig!
Had al vanaf het begin trillingen in de voorvork tijdens het remmen, even afgewacht of de oorzaak de nieuwe remblokken waren maar na 400 km geen verbetering, schijven gecontroleerd en ja kromme schijf. Gelukkig nog garantie, er worden nieuwe gemonteerd.
Nieuwe, originele, schijven zijn vrij prijzig denk ik.
 
Wat staat rechts van de ZRX?

Heb de mijne gisteren maar even uitgelaten, prima temperatuurtje, tikje winderig!
Had al vanaf het begin trillingen in de voorvork tijdens het remmen, even afgewacht of de oorzaak de nieuwe remblokken waren maar na 400 km geen verbetering, schijven gecontroleerd en ja kromme schijf. Gelukkig nog garantie, er worden nieuwe gemonteerd.
Nieuwe, originele, schijven zijn vrij prijzig denk ik.
Gpz900r....volgende restauratie project
 
Ik ben benieuwd of ik qua motorblok wel een beetje geluk heb , hij heeft even doorgelopen op z n kant :X
Heb hem na de tijd even laten lopen maar nog niet mee gereden ,hij klonk wel goed , we gaan t zien .
Als t blok naar de bliksem is ga ik is kijken hoe verder, einde zrx tijdperk dan denk ik -O-
een ander/revisie blok erin heb ik geen zin meer aan,eerst maar is afwachten .
Misschien doet hij t nog :t


Jan ik denk dat dat nog reuze mee kan vallen,er zat overal nog een filmlaag...

Heb gesleuteld bij de scania en er was ooit een studentje olie in het differentieel vergeten te gooien...liep pas vanaf amsterdam....in hannover in elkaar....dus denk dat het bij jouw wel mee valt...
 
Laatst bewerkt:
Ik denk ook dat t wel goed zit , ik heb m haast gelijk uit gezet . En thuis heeft hij stat. wel weer netjes gelopen.ouderwets goed ,zeg maar:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan