ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Bedankt, Johan zei me dat ook, herinner ik me nu je het zegt...
Vertelde me ook dat als ik een ander tandwiel nodig heb, ik er 1 voor een 1200 moest bestellen. :):t
 
Bedankt, Johan zei me dat ook, herinner ik me nu je het zegt...
Vertelde me ook dat als ik een ander tandwiel nodig heb, ik er 1 voor een 1200 moest bestellen. :):t


Klopt :t, ik moet een achtertandwiel voor zx7r hebben ,ik heb een 6j velg
 
ik heb van al mijn motoren testen uit nederlandse motorbladen alleen van een ZRX1100 kan ik niets vinden, heeft iemand zo'n test in PDF formaat of weet iemand een linkje?
 
Wat een pleurisklus...
 

Bijlagen

  • IMG-20190119-WA0007.jpeg
    IMG-20190119-WA0007.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 12
heb hier nog een voorwiel liggen met een klein deukje , is wel weer te repareren.
mischien iemand intresse.
 

Bijlagen

  • voorwiel 2.jpg
    voorwiel 2.jpg
    574,3 KB · Weergaven: 7
Wat voor kleur heb je in gedachten? Mijn wielen zijn in Midnight purple zoals de motor, en mijn velgbed is ook gepolijst, ziet er mooi uit!
Had in gedachten black metallic ( als ik het bed heb gepolijst zie ik of het zwart metallic wordt ) of een donkere gun metal en heb brons ook nog in mijn achterhoofd ( de kleur van de wielen van pale rider lijkt mij wel wat )
foto's volgen als de wielen erin zitten.
 
Trouwens
Heeft iemand nog ergens een haaks schroefventiel liggen waar hij niks mee doet , ik zou er blij mee zijn.

GREETZ
heb hier nog een voorwiel liggen met een klein deukje , is wel weer te repareren.
mischien iemand intresse.
hmmm € 90 voor een wiel met schade , zonder remschijven , neem aan +/- 20 jaar oud , vind ik nogal aan de prijs vind je niet
 
Kunnen de stickers uit griekenland er zo eindelijk op...lagen te verstoffen...
 

Bijlagen

  • 20190120_110248.jpg
    20190120_110248.jpg
    691,1 KB · Weergaven: 3
Nou dacht ik, die post dat hij t eerste proefritje al gemaakt had -O-
Ja....op de fred flinstone manier...

Moet daarna eerst naar jeroen vd meer ...atstellen dynojet kit...

Beugeltje voor de stuurdemper gemonteerd...kon daar nu perfect bij...

Stuurde al een berichtje naar de usa of dat normaal is dat dan je hele blik eruit moet...😂😂
 

Bijlagen

  • IMG-20190119-WA0011.jpeg
    IMG-20190119-WA0011.jpeg
    801,8 KB · Weergaven: 13
Goed bezig! Is dat een ZZR1100 blok met de 6 bak en hetere nokkenassen, of heb je alles over gebouwd in een ZRX blok? :t
 
Goed bezig! Is dat een ZZR1100 blok met de 6 bak en hetere nokkenassen, of heb je alles over gebouwd in een ZRX blok? :t


Zrx 1100 blok,waarin de de 6 bsk gebouwd is met de zzr 1100 nokkenassen...hrbben een iets andere timing.dit blok heeft ook een time advancer ....okk meteen dit gedaan....
 

Bijlagen

  • IMG-20180509-WA0007.jpg
    IMG-20180509-WA0007.jpg
    219,1 KB · Weergaven: 11
Mooi, die modificatie heb ik ook al eerder voorbij zien komen in dit topic.(lees al geruime tijd mee) Mijn blok is voor zover ik weet origineel ZRX1100, maar heeft ook al een ontstekings vervroeger, Dynojet kitje en K&N filter. Mijn blok loopt heerlijk geruisloos rond, dus ik kijk het aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan