ehhm, is een Energica dan geen stap vooruit?Want dat is pas de eerste E-motor die een stap vooruit is tov de Empulse R.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ehhm, is een Energica dan geen stap vooruit?Want dat is pas de eerste E-motor die een stap vooruit is tov de Empulse R.
Het is hier vast al bekend, maar ik kwam er vandaag achter dat Renses in Alkmaar (langs de A9, vlak bij AZ) sinds half april officieel dealer van Zero schijnt te zijn. Zelfs een leuke reclamewagen langs de A9 gezien (daardoor kwam ik er achter..). Alleen moet je op hun site wel moeite doen om dit te ontdekken en de info is zeer schaars..
40km en dan meer dan de helft leeg klinkt alsof je verschrikkelijk te keer bent gegaan, of dat de accu niet vol zat bij vertrek.
Dat zegt niet alles... Na belasting heeft een batterij tijd nodig om te herstellen; als ie direct na aankomt 44% aangeeft kan ie een half uurtje later zomaar meer dan 50% aangeven. Hoe harder je gereden hebt, hoe groter dat effect.
By the way, ik dacht bij het bekijken van de foto “wat staat dat kleurendisplay toch onder een rare hoek op de motor”. Bleek bij iets uitvergroten van de afbeelding de reclameposter op het bushokje op de achtergrond te zijn .
Niet zo dramatisch... Mijn motor heeft vrijwel dezelfde batterij capaciteit en ik vind het in de praktijk best meevallen. En dan kan deze SR/F een heel stuk sneller laden om klaar te zijn voor de volgende rit.Kan allemaal wel zijn, maar als die man zegt dat na zijn rit van 40 km de accu half leeg is wordt ik daar niet vrolijk van.
Nu weet ik wel dat je een accu-lading op twee manieren kunt gebruiken: óf je rijdt rustig en lang, óf je trekt flink op en rijdt flink door en (dus) kort. Die twee gaan eigenlijk niet goed samen.