BackToKawa
Die hard MF'er
Nee, klopt, beleving is iets persoonlijks, daarom vroeg ik ook naar de jouwe, maar kreeg een ontwijkend antwoord. Dan verzin ik zelf wel iets.Laten we er over ophouden, je hebt werkelijk geen idee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, klopt, beleving is iets persoonlijks, daarom vroeg ik ook naar de jouwe, maar kreeg een ontwijkend antwoord. Dan verzin ik zelf wel iets.Laten we er over ophouden, je hebt werkelijk geen idee.
Best een aardig schot voor de boeg.Nee, klopt, beleving is iets persoonlijks, daarom vroeg ik ook naar de jouwe, maar kreeg een ontwijkend antwoord. Dan verzin ik zelf wel iets.
Dat ken ik.... Heel erg goed zelfs.....Ik snap waarom mensen het fantastisch vinden, maar ik rij altijd op geluid van de toeren en rem af op de motor, beide dingen die helaas (nog) niet kunnen op zo'n ev......
Hoe stond de regeneratie afgesteld? Die kun je instellen dat ie net zo hard afremt als met een plofmotor als je het gas loslaat? En geluid van de toeren, bedoel je voor het schakelen?Not by a long shot
M'n '97 thunderace is sneller weg vanuit stilstand en in de bochten. Maar daar koop je zo'n ding niet voor lijkt me.
Ik heb er tijdje geleden stukje op gereden (vader heeft net een nieuwe zero ds), ik vindt het persoonlijke helemaal niets.
Ik snap waarom mensen het fantastisch vinden, maar ik rij altijd op geluid van de toeren en rem af op de motor, beide dingen die helaas (nog) niet kunnen op zo'n ev.
Hoe stond de regeneratie afgesteld? Die kun je instellen dat ie net zo hard afremt als met een plofmotor als je het gas loslaat? En geluid van de toeren, bedoel je voor het schakelen?
Ik rij meestal in vier door de file. Bijna nooit koppelen. Gewoon soepel rijden en ver vooruit kijken.Vooral door de file rijden is een zegen met de Zero, geen gezeik meer dat je constant heen en weer moet schakelen tussen de 1&2 en constant moet spelen met de koppeling.
Oh, kijk eens. Zero SR/F
Zero timmert aan de weg, nieuw model?
Interessant, en wat is het geworden ? Een Koreaan ? Hyundai en Kia zijn goed bezig........ Het elektrisch blik op vier wielen wordt nl. eind januari geleverd.....
Dat weet ik past eind van deze maand.
Na alles zo'n beetje vergeleken te hebben kwam, voor mij, de Hyundai Kona en EV en de KIA e-Niro er als beste uit (zonder al de mogelijkheid gehad te hebben ze in de praktijk te testen).
...
Bijkomend argument is dat in Vlaanderen eind 2019/in de loop van 2020 hoogstwaarschijnlijk de terugdraaiende elektriciteitsmeter wordt afgevoerd en vervangen door de digitale meter met onmiddellijke tarifering. Dat versnelt nog onze keuze gezien we een jaarlijks PV overschot van ong. 2500 kWh hebben. Hiermee kunnen we een EV ruim zelf laden met ons PV overschot zonder het in de zomer kwijt te spelen. Hoogstwaarschijnlijk is een wallbox dan wel een onoverkomelijke extra.
.....Na alles zo'n beetje vergeleken te hebben kwam, voor mij, de Hyundai Kona en EV en de KIA e-Niro er als beste uit (zonder al de mogelijkheid gehad te hebben ze in de praktijk te testen).....
Een Zero heeft ook maar heel weinig vermogen, het is alleen erg goed toegankelijk.Vanmorgen werd ik er finaal uit gereden door een auto. Dacht dat ik een snelle motor had....
Er kwam een auto naast me staan bij het stoplicht, normaal is een streepje gas genoeg om ze het nakijken te geven, bij deze niet. Ik ging op een gegeven moment voluit en die auto gaf me vol het nakijken.
Het was een Hyundai Kona Electric. Wat een ongelooflijke accelleratie...