Zeer mooie custom intruder vs1400

Status
Niet open voor verdere reacties.

mieluh

MF veteraan
15 jun 2006
9.659
1.865
Maasbree
Hierbij een interessepeiling in voor mijn intruder vs1400.

Ik heb deze vorig jaar compleet opnieuw opgebouwd, en ben nu toe aan een nieuw projectje.

De motor is in 1997 door BR customs gebouwd zoals hij nu is. Vorig jaar heb ik de motor compleet uit elkaar gehaald en alles opnieuw (laten) spuiten. Frame, blok zelf gedaan, de rest laten spuiten.

De motor is achter verlaagd, en de voorvork is 4cm verlengt zodat je evengoed nog genoeg grondspeling hebt.

Motor loopt perfect, en klinkt heerlijk met de open uitlaten. Heb ook alle olien vervangen (motor/remmen/koppeling). Tevens is een nieuwe accu geplaats en een nieuwe tank (ivm lekkage oude tank, de nieuwe is tevens behandeld met tankcure)

Betreft een intruder uit 1987, maar dat is hem niet aan te zien, vraagprijs € 4990,-

Foto's zeggen natuurlijk meer dan 1000 woorden dus bij deze:

IMG_0142.jpg

IMG_0144-1.jpg

IMG_0147-1.jpg

IMG_0149-1.jpg

IMG_0150-1.jpg

IMG_0151.jpg

IMG_0152.jpg

IMG_0156.jpg

IMG_0157.jpg

IMG_0161.jpg
 
Laatst bewerkt:
Erg vette Intruder mieluh !

Wat gaat het volgende project worden ?

"kick"

Dat moet ik nog even kijken, net waar ik tegenaan loop, heb net een gsx-r streetfighter klaar, maar wordt wel weer een choppertje denk ik..

Zoiets als deze, qua zitpositie een super relaxte tourmotor, en met een super geluid
 
De toolrol zit trouwens inmiddels netjes aan een beugel, en hangt niet zo los aan de cardan, maar zit er mooi onder aan de accubak (is dat lelijke ding ook gelijk uit het zicht)
 
Oja, heb de killswitch inmiddels ook zwart gespoten omdat een rode toch echt geen gezicht is :+
 
Dat moet ik nog even kijken, net waar ik tegenaan loop, heb net een gsx-r streetfighter klaar, maar wordt wel weer een choppertje denk ik...

Zoiets als deze, qua zitpositie een super relaxte tourmotor, en met een super geluid


Dus het word weer een choppertje, goed bezig jong!!!

Maar hog steeds geen echt intresse hierzo naar deze fiets hé???
Komt wel als't zonnetje weer komt!!!
 
Is ook geen weer om motor te rijden he...

En daarbij, zet hem ook nog wel op marktplaats als het geod weer wordt, maar hier kost het geen geld dus kan hem er alvast opzetten he, iedereen vast een beetje lekker maken...

Maar de motor zal voorlopig wel onder zijn warme dekentje blijven staan in de garage...

Tot het mooi weer wordt natuurlijk, dan komt ie er weer uit..
 
HHhmmm,

zie op de foto's wel een paar onderdelen die het leuk op mijn trudie zouden doen.
Maar je wilt natuurlijk alleen compleet van de hand doen.......

Nja,....blijft een leuke fiets !

"Kick"
 
HHhmmm,

zie op de foto's wel een paar onderdelen die het leuk op mijn trudie zouden doen.
Maar je wilt natuurlijk alleen compleet van de hand doen.......

Nja,....blijft een leuke fiets !

"Kick"

Ik doe de motor inderdaad alleen in zijn geheel van de hand, anders blijf ik met een halve motor zitten, dat is ook niet echt de bedoeling he...
 
Zal het er idd ook eens melden, als het weer mooi wordt zet ik hem ook eens op mp..
 
Kickje, schijnt vanaf volgende week weer goed weer te worden, zaterdag nog een stukje gereden op de motor, trekt nog steeds heerlijk..
 
Hee wat zie ik nou op mp, cilinderskapjes terug naar standaard ?

en weer een kick voor deze vette sjoppert.
 
Hee wat zie ik nou op mp, cilinderskapjes terug naar standaard ?

en weer een kick voor deze vette sjoppert.

Dat is niet mijn motor, dat is iemand die mijn motor probeert te immiteren :+

Alleen heeft die een veel te kleine koplamp, en een veel te lang spatbord achter, orginele uitlaten..

Do I need to say more...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan