Zandstralen Gritstralen

Opa Aart

MF veteraan
6 aug 2006
1.263
0
Elst (Utrecht)
Misschien wel leuk voor de liefhebbers,

Laat hier zien welke motoronderdelen er zoal worden gezandstraald, zelf doen of laat doen.
Incl. foto's van hoe het was en hoe het is geworden.
 
Hier een onderdeel van de Yamaha van "Yamabea" die Ian aan het opknappen is.

full
 
Zo 1 wil ik ook. moet je die nou ook nog apart aan een compressor aansluiten?

waar heb jij hem gehaald? ik zit er aan te denken om hem voor 150 euro uit amerika te laten komen. scheelt nogal wat met NL
 
weet niet of je weet wat zoiets al kost om uit de USA hier heen te krijgen maar ik denk zo ongeveer €300.00 snap ik niet waar jij die kabine in de USA voor €150,00 kunt koppen
en dan ook nog voor dat geld hier in NL kunt krijgen wil dat adres ook wel hebben
 
@opa aart dat is heel mooi :}
wist niet eens dat je hem vandaag al gestraalt had
en je was nog wel hier om te kijken hoe het spuitwerk ging

komt helemaal goed met die frzr400r in een nieuw jasje
 
Laatst bewerkt:
weet niet of je weet wat zoiets al kost om uit de USA hier heen te krijgen maar ik denk zo ongeveer €300.00 snap ik niet waar jij die kabine in de USA voor €150,00 kunt koppen
en dan ook nog voor dat geld hier in NL kunt krijgen wil dat adres ook wel hebben

hiernaartoe krijgen kost zo'n 60 euro. en het aparaat zelf kost 150 euro. Kwestie van goed zoeken ;)

Maar ik was al bang dat je een 'grote' compressor nodig had.

Edit: ik kan het je nog sterker vertellen. ze staan er nu op voor 69 dollar (tot nog toe)
 
Laatst bewerkt:
snap ik niks van ik koop zeer regelmatig in de U.S.A maar als ik na ga dat een voor voorvork voor een H-D al voor het verzende €170,00 in rekening word gebracht, maar ja geef mij even dat adres dan laat ik hun mijn spullen voortaan naar nederland sturen door hun inplaats van UPS ,DHL en de U.S. Postal Service
 
Lekker man! die straalkast!

Lijkt mij ook wel wat!


Kun je er alleen mee zandstralen? of ook parelstralen? En de kit is gewoon compleet, je hoeft verder niks erbij te kopen?


En hoeveel liter is jou compressor?
 
Terug
Bovenaan Onderaan