Z1000 Streetfighter

Ik heb nog een zwarte blackbird in te ruilen uit 2001, in hele nette staat.. Bij betalen geen punt..
Bij interesse hoor ik het wel..
 
Bedankt voor de aanbod jongens, maar ik heb geen interesse in een motor als inruil.
Als je een auto heb, bv Lancer Evo of Subaru WRX dan hoor ik het wel.
8-)
 
Eej, hoe is het met het (aantoonbare?) onderhoud gesteld?

Mooie :]

tevens skopje
Ik heb het onderhoudsboekje maar er staat niet veel in. Ik heb de motor sinds september, toen heb ik de motor helemaal uit elkaar gehad voor te spuiten, nieuwe onderdelen te monteren en een beurt te geven. Ik heb wel een bon van motoport met alle onderdelen erop.bv remblokken,olie,filter. Ik heb alles nagekijken en geen manko gevonden. Ik ben zelf 20 jaar onderhoudsmonteur geweest, dus ga vanuit dat de motor in een beter staat is dan als je een motor van een motoport/safe dealer wegrijdt.
 
full
 
Als het morgen goed weer blijft, dan probeer ik wat geluid opnames te maken van de uitlaten. Moet wel een rustige plek eerst uitzoeken.
 
Denk dat je qua inruil met een impreza nog wel redelijk terecht kan. Een Mitsu Lancer Evo wordt wat lastiger :P

Desalniettemin een KICK!!
 
Wat is er zo special aan de "SPECIAL paint mat zwart"?

Suc6 iedergeval! z1000 2003-2006 blijven de gruwelijkste modellen *O*

Wat het zo "special" maakt, is dat de verf waarmee deze motor gespoten is, is een "one off a kind" kleur. Een samenstelling van satijn, matzwart en matlak, je kan deze verf niet kopen in een winkel en ook niet vragen bij een motorzaak. Dus het is voor mij en misschien ook voor de toekomstige koper, special.
:9~ :9~ :9~
 
Wat het zo "special" maakt, is dat de verf waarmee deze motor gespoten is, is een "one off a kind" kleur. Een samenstelling van satijn, matzwart en matlak, je kan deze verf niet kopen in een winkel en ook niet vragen bij een motorzaak. Dus het is voor mij en misschien ook voor de toekomstige koper, special.
:9~ :9~ :9~~


Ahaaa zeg dat dan meteen :+

Ziet er goed uit daar niet van! ;)
 
He Gavman,

Echt een super brute motor.
Als ik mijn motorrijbewijs al had zou ik hem meteen komen.
Mocht je hem begin Mei nog hebben dan kom ik wel langs!
 
Het is een pracht motor, maar een WRX zal je er niet op ingeruild krijgen hoor!

GTT's beginnen nu rond de 6k. te worden op de particuliere markt, maar de oudste (2001) WRX-en vind je niet onder de 10k!

Des-al-niet-te-min: succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan