Z1000 Streetfighter

Gavman

Die hard MF'er
9 apr 2005
314
0
Herkenbosch
te koop wegens nieuwe project
Kawa Z1000 2004
21,000km perfecte conditie.
Speciale paintwerk Mat Zwart
Speciale Uitlaat systeem
KN luchtfilter
Pazzo rem/koppelinghandels.
Speciale dark achterlamp met ingebouwde knippers.
fotos spreken voor zich.
Doe maar een goede bod.
bel 06-15449792
full
 
Motor is ook voorzien van een carbon fibre hugger en kleine kentenplaat houder.
De motor is in een ander kleur gespoten omdat ik de "oranje" niet mooi vond, en niet door schade.
Uitlaten hebben een doorlaat van liefst 90mm en zijn maar 270mm lang. Geluid is echt waanzinnig. Samen met de KN filterdit zorgt dit voor zeer diepe tone en een gruwelijk hoge-toren geluid.
full
 
Waanzinnig mooie Z1000!
Doe je ook nog aan inruil??
 
Laatst bewerkt:
Mooie fiets!!! Ik zoek ook een Z1000!!! Maar wil minder km op de teller...

Verkapte schop.


beter kijk je naar de ondehoud en staat van het beestje ipv alleen na km kijken
doe een aankoop keurting twv 100 a 150 euro en je weet bijna zeker dat je een goede bike koopt

hooge km standen moet je pas zorgen over maken als het boven de 60k a 70k komt
niemand jaagt continu met zijn of haar fiets te gevaarlijk en te rijbewijs gevoellig

en je weet zelf ook wel dat een goed onderhouden fiets er ook niet zo maar mee stopt
en heeft ie wat meer km gelopen onderhandel je toch wat meer over de prijs
in uw voordeel
suc6

ps 21.ooo km is (in 6 jaar want het is bijna 2010) 3.500 per jaar ik zeg een hele normale waarde
 
Laatst bewerkt:
Heel gaaf ding, zoek eigenlijk een nieuw model...maar vind deze wel heel VET
 
beter kijk je naar de ondehoud en staat van het beestje ipv alleen na km kijken
doe een aankoop keurting twv 100 a 150 euro en je weet bijna zeker dat je een goede bike koopt

hooge km standen moet je pas zorgen over maken als het boven de 60k a 70k komt
niemand jaagt continu met zijn of haar fiets te gevaarlijk en te rijbewijs gevoellig

en je weet zelf ook wel dat een goed onderhouden fiets er ook niet zo maar mee stopt
en heeft ie wat meer km gelopen onderhandel je toch wat meer over de prijs
in uw voordeel
suc6

ps 21.ooo km is (in 6 jaar want het is bijna 2010) 3.500 per jaar ik zeg een hele normale waarde
+1 21.000 km is niks
 
ja idd 21.000 is niks kopen die hap (heb er zelf ook 1 en die staat lekker onder het laken te wachten tot het weer +15 word en dan mag ie weer na buiten en knallen met die hap

het is geen pk fiets (125 aan het wiel dacht ik zo uit m,n hoofd)
maar de manier hoe ie er komt en hoe je het beleeft is 10x mooier als op een racer met 180 pk
en zeg nou zelf wie draait er continu z,n gas vol open in elke versnelling

bochten nemen en lekker optrekken (en ook nog eens dikke looks)
altijd leuk als je bij de pomp staat en er van die koekblikkers vragen heey is die standaart of heb je hem zelf zo gemaakt (gewoon lekker in de waan laten)
ik ben er blij mee met m,n eigen kawa en ik denk dat hier iemand anders ook heel gelukkig van gaat worden



wil je dat koop dan zo iets als dit
 
Laatst bewerkt:
ja idd 21.000 is niks kopen die hap (heb er zelf ook 1 en die staat lekker onder het laken te wachten tot het weer +15 word en dan mag ie weer na buiten en knallen met die hap

het is geen pk fiets (125 aan het wiel dacht ik zo uit m,n hoofd)
maar de manier hoe ie er komt en hoe je het beleeft is 10x mooier als op een racer met 180 pk en zeg nou zelf wie draait er continu z,n gas vol open in elke versnelling

bochten nemen en lekker optrekken (en ook nog eens dikke looks)
altijd leuk als je bij de pomp staat en er van die koekblikkers vragen heey is die standaart of heb je hem zelf zo gemaakt (gewoon lekker in de waan laten)
ik ben er blij mee met m,n eigen kawa en ik denk dat hier iemand anders ook heel gelukkig van gaat worden



wil je dat koop dan zo iets als dit
Zit je nou mn fiets af te kraken :+
 
Heb je trouwens een geluidsfilmpje, volgens mij klinkt hij echt bizar :9~~
Hi bedankt voor de interesse. Ik heb zelf geen geluidsfilmpje gemaakt van de uitlaten, maar op youtube kijken en zoek ´Z1000 stumpy´hier hoor je een soort gelijke uitlaat van Scorpion.
mvg Gavin
full
 
ja idd 21.000 is niks kopen die hap (heb er zelf ook 1 en die staat lekker onder het laken te wachten tot het weer +15 word en dan mag ie weer na buiten en knallen met die hap

het is geen pk fiets (125 aan het wiel dacht ik zo uit m,n hoofd) 127pk op de krukas
maar de manier hoe ie er komt en hoe je het beleeft is 10x mooier als op een racer met 180 pk
en zeg nou zelf wie draait er continu z,n gas vol open in elke versnelling

bochten nemen en lekker optrekken (en ook nog eens dikke looks)
altijd leuk als je bij de pomp staat en er van die koekblikkers vragen heey is die standaart of heb je hem zelf zo gemaakt (gewoon lekker in de waan laten)
ik ben er blij mee met m,n eigen kawa en ik denk dat hier iemand anders ook heel gelukkig van gaat worden



wil je dat koop dan zo iets als dit


Kleine correctie :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan