Mijn motor is vannacht gestolen! Had em pas een half jaartje!
Type: Yamaha YZF-R6
Bouwjaar: 2006
Framenummer: JYARJ111000004764
Km-stand: ~8500
Ik heb een maand geleden mijn motor uit de allrisk gehaald en was nu WA+Diefstal verzekerd.
Heb de politie gebeld en moet daar dinsdag langs komen.
Verzekering (Centraal Beheer) ook gebeld en die hebben em uit de verzekering gehaald. Een schade-expert neemt nog contact met mij op.
Weet iemand wat ik kan verwachten kwa vergoeding?
Ze staan voor rond €7000 op Marktplaats te koop, bij handelaarsWeet iemand wat ik kan verwachten kwa vergoeding?
Kenteken???
Toen mijn fiets werd gestolen kwam de expert thuis langs, daar mocht ik de sleutels aan overhandigen van motor en slot. Aangifte overleggen en de kentekenpapieren.
Hierna vroeg hij naar de waarde van de fiets dit mocht ik aantonen aan de hand van vergelijkbare motoren in motorbladen (motortrader, enz) toen zijn we samen op een redelijk bedrag uitgekomen en dat is uitgekeerd door de maatschappij. Uiteraard wel kijken bij advertenties van bedrijven
Vergeet dat gedoe met kenteken en foto hier, daar komt toch niks uit. Ze gaan echt geen rondjes rijden nu met dat ding.
Thnx voor je reactie! Hoeveel % had je ongeveer terug gekregen in verhouding met de prijs wat je ervoor betaald had? En het scheelt ook hoeveel km je ermee hebt gereden lijkt me? Ze kunnen die van mij (8500km) niet vergelijken met een van 20 000km bijvoorbeeld?
En op welke site kan ik dan het beste kijken? Wat raad je aan?
Alle tips zijn welkom!