Yamaha yz 125 2001 start niet

  • Onderwerp starter Yamahayz 125
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

Yamahayz 125

Guest
Hallo ik heb een yamaha yz 125 uit 2001 2 zelfs en die starten allenbij niet ik heb de zuigers bij allenbij vervangen en ook allenbij de bougie.s en bij een zit er ook een nieuwe krukass lager in geperst allenbij netjes nieuwe olie verse benzine gesmeert 1:50 en ze vonken ook allenbij zoals het hoort maar ik krijg ze niet gestart heb alles geprobeerd duwen ook en ofstellen met meer lucht en benzine weet iemand meschien hoe dit komt of het zelfde probleem heeft wat ik weet niet wat het zou kunnen zijn ook de carbrateur.s van allenbij schoon gemaakt en alle sproeier.s zijn vrij ?????
 
de interpunctie is stuk
:Y_O-
Aan de TS,man wat een verhaal heb je er van gemaakt,het koste al een tijd om uit te vinden wat je allemaal
bedoelde:?,maar je ben flink aan die motoren bezig geweest,wat verwacht je nu dat wij even een oplossing
voor je verzinnen,misschien heb je wel iets verkeerd in elkaar gezet of klopt de afstelling niet, who knowes.
Breng ze naar een motorzaak en laat hun er naar kijken.
 
Laatst bewerkt:
Hallo ik heb een yamaha yz 125 uit 2001 2 zelfs en die starten allenbij niet ik heb de zuigers bij allenbij vervangen en ook allenbij de bougie.s en bij een zit er ook een nieuwe krukass lager in geperst allenbij netjes nieuwe olie verse benzine gesmeert 1:50 en ze vonken ook allenbij zoals het hoort maar ik krijg ze niet gestart heb alles geprobeerd duwen ook en ofstellen met meer lucht en benzine weet iemand meschien hoe dit komt of het zelfde probleem heeft wat ik weet niet wat het zou kunnen zijn ook de carbrateur.s van allenbij schoon gemaakt en alle sproeier.s zijn vrij ?????
Hoe de carburator schoon gemaakt?
 
:Y_O-
Aan de TS,man wat een verhaal heb je er van gemaakt,het koste al een tijd om uit te vinden wat je allemaal
bedoelde:?,maar je ben flink aan die motoren bezig geweest,wat verwacht je nu dat wij even een oplossing
voor je verzinnen,misschien heb je wel iets verkeerd in elkaar gezet of klopt de afstelling niet, who knowes.
Breng ze naar een motorzaak en laat hun er naar kijken.

Nou weet zeker dat ik hem niet verkeerd inmekaar heb gezet en de motor staat niet bij jou in de schuur dat je er naar kan kijken vandaar zo een lap tekst van wat ik al heb gecontroleerd en wat jij zegt heb ik niet zoveel aan want ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing heeft alleen kan het toch altijd vragen of iemand hetzelfde probleem heeft of gehad en daar meschien wel een oplossing op heeft gevonden en als je het niet begrijpt wat ik zeg dan heb je dus totaal geen verstand van een motor want zo moeilijk is het niet te begrijpen???
 
Nou ik weet zeker dat ik hem niet verkeerd in elkaar heb gezet en de motor staat niet bij jou in de schuur.
En toch heb je iets verkeerd gedaan blijkbaar.
Dat je er naar kan kijken vandaar zo een lap tekst van wat ik al heb gecontroleerd en wat jij zegt heb ik niet zoveel aan want ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing heeft alleen kan het toch altijd vragen of iemand hetzelfde probleem heeft of gehad en daar meschien wel een oplossing op heeft gevonden en als je het niet begrijpt wat ik zeg dan heb je dus totaal geen verstand van een motor want zo moeilijk is het niet te begrijpen???
Nu weet ik zeker dat de interpunctie stuk is.
 
Ik heb die zin ie een keer proberen te lezen maar ik kwam halverwege al adem tekort.
Plaats eens wat punten, comma's en hoofdletters. Dat leest wat prettiger.
Liepen ze voor de carburateurs reinigen wel?
Dan heb je daar iets verkeerd gedaan.
 
Nou weet zeker dat ik hem niet verkeerd inmekaar heb gezet en de motor staat niet bij jou in de schuur dat je er naar kan kijken vandaar zo een lap tekst van wat ik al heb gecontroleerd en wat jij zegt heb ik niet zoveel aan want ik verwacht niet dat iemand hier een oplossing heeft alleen kan het toch altijd vragen of iemand hetzelfde probleem heeft of gehad en daar meschien wel een oplossing op heeft gevonden en als je het niet begrijpt wat ik zeg dan heb je dus totaal geen verstand van een motor want zo moeilijk is het niet te begrijpen???
Ja ik weet het ik ben dom en heb na 40jaar en 20jaar werkzaam geweest te zijn in de motorbranche als monteur,
zo,n 100 motorfietsen gehad te hebben waarvan meerdere 2 takten totaal geen verstand van motoren.
Gelukkig heb jij dat wel en hoef je geen vragen te stellen want jij weet immers alles al,daarnaast ben je een ace in
het duidelijk en begrijpend typen en opstellen van een verhaal.Ik wens je veel succes.})
 
Doe eens normaal. Als je je niet kan gedragen ga je maar ergens anders heen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ TS gezien uw nette en corecte manier van reageren op de anderen in uw topic, ben ik niet bereid u te willen helpen.
Als men geen respect kan/wil hebben voor andere gebruikers van dit forum, heeft men hier niets te zoeken.

Denk dat uw reacties minstens een tijdelijke ban op gaat leveren.

Succes met het repareren van de yamaha's maar dat gaat gezien uw uitgebreide technische kennis en vaardigheden zeker lukken.
 
Wat een kut reactie.s h

Hoeren zoon
Kijk, dat zijn dan weer (samengestelde) woorden die je aan elkaar schrijft, dus;
-Kutreacties,
-Hoerenzoon.
Wat de mensen hierboven je willen duidelijk willen maken, is dat als je zelf niet de moeite neemt je eigen taal binnen acceptabele grenzen te gebruiken waardoor een slecht begrijpbaar verhaal ontstaat, mensen je niet kunnen helpen.
Als je vervolgens mensen hier gaat uitschelden trek je hier de deur wel heel erg voor jezelf dicht.

Weet je zeker dat je de zuiger niet verkeerd om hebt gemonteert?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die zin ie een keer proberen te lezen maar ik kwam halverwege al adem tekort.
Plaats eens wat punten, comma's en hoofdletters. Dat leest wat prettiger.
Liepen ze voor de carburateurs reinigen wel?
Dan heb je daar iets verkeerd gedaan.
Kijk zo ken ik iets van iemand aannemen
@ TS gezien uw nette en corecte manier van reageren op de anderen in uw topic, ben ik niet bereid u te willen helpen.
Als men geen respect kan/wil hebben voor andere gebruikers van dit forum, heeft men hier niets te zoeken.

Denk dat uw reacties minstens een tijdelijke ban op gaat leveren.

Succes met het repareren van de yamaha's maar dat gaat gezien uw uitgebreide technische kennis en vaardigheden zeker lukken.[/QUOTE
Ga me account toch verwijderen want wat een techneuten hier alleen maar sukkels die niks weten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan