tremalzo
Die hard MF'er
Mooi dat het project nu toch van start is. Ik ga het zeker volgen.
De originele voorvork is niet achterstevoren gemonteerd. Tijdens de ontwikkeling van de xz550 bleek dat de balhoofdhoek te vlak was. In plaats van het frame aan te passen is de voorvork aangepast... Door een 'normale' vork te plaatsen krijg je dus een andere naloop.
Controleer de swingarm heel goed. Roestpuntjes die lijken op oppervlakkige roest kunnen in indicatie zijn van doorrotten van binnen uit. Ik heb 2x een xz550 opnieuw opgebouwd en ook 2x een andere swingarm moeten zoeken.
Informatie over modificaties aan zowel schokbrekers, carburateurs en cardan / ketting conversie vind je op www.ridersofvision.net.
Voorbeeldje van een carburateur modificatie en een cardan / kettingconversie in dit filmpje
Gebouwd door een Nederlander. Die moet te achterhalen zijn.
De originele voorvork is niet achterstevoren gemonteerd. Tijdens de ontwikkeling van de xz550 bleek dat de balhoofdhoek te vlak was. In plaats van het frame aan te passen is de voorvork aangepast... Door een 'normale' vork te plaatsen krijg je dus een andere naloop.
Controleer de swingarm heel goed. Roestpuntjes die lijken op oppervlakkige roest kunnen in indicatie zijn van doorrotten van binnen uit. Ik heb 2x een xz550 opnieuw opgebouwd en ook 2x een andere swingarm moeten zoeken.
Informatie over modificaties aan zowel schokbrekers, carburateurs en cardan / ketting conversie vind je op www.ridersofvision.net.
Voorbeeldje van een carburateur modificatie en een cardan / kettingconversie in dit filmpje