YAMAHA XZ550 "vintage racer"

20181113_065858.jpg

Na diverse posities/modellen ben ik hier op uit gekomen..
20181113_065905.jpg

Mooi smal.
 
Kan alleen maar bevestigen dat jouw "oog" goed werkt !!

Er zit een mooie lijnenspel zo in de motor. Er zit ook een soort spiegelbeeld in met de lijn van de framebuis die over de vooroverliggende cylinder loopt.
 
Kan alleen maar bevestigen dat jouw "oog" goed werkt !!

Er zit een mooie lijnenspel zo in de motor. Er zit ook een soort spiegelbeeld in met de lijn van de framebuis die over de vooroverliggende cylinder loopt.

Dank voor het compliment, zo had ik het nog niet eens bekeken maar komt toevallig zo uit ja.
Heb eigenlijk mij laten leiden door de technische adviezen van Paul Ritzen daar hij deze motor straks ook gaat afstellen.
Door aan de nodige eisen te voldoen kwam ik hier op uit. En voor het oog heb ik de dempers parallel gehouden maar de rest is dus puur op functionaliteit gebouwd.
 
Dus een efficiënte gasstroom staat een mooi design niet in de weg. Het blijkt hier elkaar te versterken ;)

Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat.
 
Dank jullie wel voor de complimenten,
Afwerken maar: nog enkele delen aflassen, rvs borstelen, hitte schiltjes maken, bevestiging veertjes, klemmentjes en de ophanging dempers aan het subframe. Kortom hoofdstuk uitlaat is nog lang niet af.
 
Je ziet die hond denken: wat heeft dat apparaat dat ik niet heb, dat m'n baasje dat ding staat te strelen ipv. mij?!
 
We dwalen af haha gauw maar een plaatje😉

20181117_161919.jpg

Alleen nog een verbinding naar het subframe maar das appeltje eitje.
Afvinken en dooooor
 
20181204_180217.jpg

De affabrieklook ...

Sommige uitdagingen lijken simpel maar kosten zeeën van tijd. Zoals even een zijstandaard plaatsen pfff..
20181204_180135.jpg

Ondertussen help ik ook anderen met hun projecten:
20181201_111430.jpg

Het begint met de vraag of ik een zitje kan bekleden en vervolgens eindigd het bij de uitlaatdempers.. leuk werk maar mn eigen project duurt daardoor wat langer als wat jullie gewend zijn van me:)
 
  • Leuk
Waarderingen: R&zo
Terug
Bovenaan Onderaan