Bouwjaar: 1986 Kilometerstand: 6.798 km
Motorinhoud: 920 cc
Vrasagprijs 2750 euro
Opstappen en rijden maar! Met man, vrouw of kind naast je, zomer of winter, het kan allemaal!Helaas wordt onze garage te klein en moet ik keuzes maken. I.v.m. de aanschaf van een solo motor verkoop ik mijn zijspan.
De motor is voorzien van een "swing arm" voorvork, een auto accu en handvat verwarming. In het zijspan zit een 3 punts gordel.In 2010 is er ook een nieuwe achterband op geplaatst.De motor is technisch in orde.Op de foto staat niet (maar krijg je wel): Een windscherm,het legergroene afdekzeil voor de zijspan bak en de 2 in een uitlaat die er nu opzit.Ik vond het heerlijk rijden met het paardrijdzadel maar het originele zadel is ook nog aanwezig. Alles is trouwens aanwezig mocht je hem weer origineel willen maken.Extra: een complete yamaha YV in onderdelen (handig als je iets wilt vervangen)
Voor meer informatie of foto's kun je me mailen.
Waar slaat dat nou weer op?
Hij meldt zich aan en plaatst een duidelijke advertentie in het goede topic. Niks mis mee toch.
Dat gevoel van gelijk schreeuwen dat de koffie koud is kan ik me wel voorstellen bij mensen die zich aanmelden en gelijke een negatieve ervaring met een motorzaak erop zetten.