Yamaha XT600k (=kickstart) plaatjes spreken voor zich

0404_schop.gif
 
btw...mijn aanbod om een rondje op mijn XT660Z Tenere te rijden moet helaas vervallen...heb em ingeruild op een XVS950A...dus mag je daar wel een rondje op hoor...de 26e krijg ik hem ;)
 
Hahaha, in de modder wordt dat een sneeuwscooter! Ik zeg: "de dikste noppen eronder en glijen over die treeplanken!"

Nee hoor, mooi ding. Krijg je nu ook wegenbelasting terug omdat je met elke acceleratie een nieuwe laag rubber op het asfalt aanbrengt?
 
In ieder geval goed dat je bij yamaha blijft. Op een of andere manier ben ik in verloop van tijd merkgebonden geworden.
Altijd alleen maar positieve ervaringen mee gehad. En als er iets aan is zijn de onderdelen (via kedo) nog goed te betalen ook. Heel veel cruise plezier!
 
Voor €1000,- kom ik hem dalijk nog halen :P (meer heb ik ook niet, ben maar een arme sloeber :+ )
 
Leuke motor, ziet er netjes uit.

Zoek zelf ongeveer zoiets, maar ben toch beetje huiverig zoveel uit te geven voor zo'n motor van 19 jaar uit...
 
Hoeft ook niet want iemand anders is er al achter gekomen dat hij echt voor heel weinig geld een supergoede motor heeft.

Als ik een tip mag geven: Je kan beter aan een XT van 19 jaar oud met deze kilometers dit geld uitgeven dan aan een honda of suzuki met een kwart van de leeftijd een een gelijk aantal kilometers. Deze is nog lang niet aan revisie toe, lekt geen olie, heeft 100% compressie, schakelt zuiver, rijdt zuinig, kan op snelweg en in het zand enz enz.




Ja, ik mis hem nu al.... -O-

Mod: Hij is verkocht '( ........slotje ......


full
 
Is er al! *O*
Ook een ouw beessie. Een XTZ750 supertenere uit '93.
Gisteren met de kopende partij een rit gemaakt (Ik ken het gebied immers). Ik op de XTZ en hij op de XT erachteraan. Over zandpaden, slingerweggetjes en snelweg.
Het was wel hard werken op die zware XTZ op zandwegen, maar wat is dat toch leuk!

Heb jij de XT660Z al verkocht? En heb je de cruiser al in huis?
 
Laatst bewerkt:
De motor heeft toen rond gereden in de omgeving Almere, tot april 2012.

Vanaf dat moment vertoefde de XT in de omgeving Alkmaar.

En vanaf afgelopen december staat'ie in de omgeving Den Helder, met eindbestemming Enschede territory ...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
A
Reacties
5
Weergaven
2K
Anoniempje621
A
Terug
Bovenaan Onderaan