Yamaha XJ900

Musclebike

MF'er
9 aug 2016
77
6
harlingen
XJ900 met wat gebruikerssporen, 64K km's, net uitlaatsysteem, nieuwe accu, goede banden.
Zo mee voor 685 euro.
 

Bijlagen

  • 20190318_150040.png
    20190318_150040.png
    423,5 KB · Weergaven: 34
Hoe zit een dergelijke motor als je 190cm bent? (misschien stomme vraag maar heb eens op ene goldwing gereden en die zijn gemaakt voor kleine mensen?)
 
190 is geen enkel probleem, een xj900 is een vrij grote motor. De motor heeft al een hoge ruit zo te zien dus je zit al aardig uit de wind. Als je helm net niet uit de wind zit zet je er zo'n opzetruitje op.
Kijk even of het zadel nog een beetje stevig is, die worden wel eens zacht en dan zak je er 3 cm in. Evt. heb ik nog wel een harder zadel liggen.
 
190 is geen enkel probleem, een xj900 is een vrij grote motor. De motor heeft al een hoge ruit zo te zien dus je zit al aardig uit de wind. Als je helm net niet uit de wind zit zet je er zo'n opzetruitje op.
Kijk even of het zadel nog een beetje stevig is, die worden wel eens zacht en dan zak je er 3 cm in. Evt. heb ik nog wel een harder zadel liggen.
kijk aan een kenner, heb je naast rotte pijp/demper overgang nog andere tips op te letten? Is 4 aparte carbs met 4 aparte rubbers een zwak punt?
 
ehm, af en toe moet ik troep uit 1 vlotterbak halen, als dat er dan 4 zijn waarvan je er bij 2 niet bij kan.. dat soort dingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde motor (als naked en meer diverse upgrades) en kan ook bevestigen dat 1.90 geen probleem is op dit model. En 4 aparte carbs met 4 aparte rubbers zijn in mijn ervaring geen zwak punt. Wel letten op doorroesten van de tank, dat is wel een bekend zwak punt.
 
Misschien ben ik te bang op dit punt.. je leestw el eens troep in 1 van de vlotterbakken en dan ben je een dag bezig ze er tussen uit te pulken en welke het dan is?
@ musclebike als de overgang tussen pijpen en dempers (collectoren) niet doorgerot zijn heb ik wel interesse...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sammie, zit 4 in 1 onder, collector is nog netjes en zeker niet doorgerot. Tank is ook in nette staat, dus geen rot of zweetplekken in de onderste wangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan