Yamaha XJ Maxim, compleet gerestaureerd en in topstaat

Fred Hur

Die hard MF'er
28 mrt 2007
328
81
Westland
Aangeboden namens een bekende van me die geen account heeft op dit forum, zijn prachtige Yamaha XJ Maxim die oogt en rijdt als een nieuwe motor.

Deze leuke oldtimer is zeer voordelig met verzekering en wegenbelasting. De motor is origineel uit 1985 en is compleet gerestaureerd en daarbij o.a. voorzien van moderne stuurschakelaars en een geheel nieuwe bedrading. Het motorblok is vervangen door een luchtgekoeld blok van een xj900f en heeft ruim voldoende koppel waardoor de motor schakellui kan worden bereden. Dit blok heeft pas 56000 km gelopen. Deze cardanblokken staan bekend om hun betrouwbaarheid. Het frame is opnieuw gepoedercoat, en de remmen zijn aangepast voor meer remvermogen. Ook zitten er nieuwe banden op en alle vloeistoffen zijn recent vervangen. Deze motor is echt in topstaat en gerestaureerd met verstand van zaken (eigenaar is al decennia lang Yamaha-man in hart en nieren en kent ze van binnen en buiten).

Ik voeg voor de goede een paar foto's bij voor het eerste beeld, je kunt er meer zien in zijn advertentie op Marktplaats via: https://link.marktplaats.nl/m14023167
Ook zijn rechtstreeks contactgegevens kun je daar vinden.
 

Bijlagen

  • IMG-20190430-WA0007.jpg
    IMG-20190430-WA0007.jpg
    300 KB · Weergaven: 24
  • IMG-20190430-WA0010.jpg
    IMG-20190430-WA0010.jpg
    274,7 KB · Weergaven: 22
  • IMG-20190430-WA0011.jpg
    IMG-20190430-WA0011.jpg
    211 KB · Weergaven: 22
  • IMG-20190430-WA0014.jpg
    IMG-20190430-WA0014.jpg
    269,8 KB · Weergaven: 18
Hij vraagt € 1.450,00.

Toch maar even alle plaatjes bij nader inzien, voor het goede beeld van de aanbieding:

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined

undefined






Grote foto's
 
De link in het openingsbericht, naar de advertentie, werkt sowieso niet (meer). Dus ofwel is de advertentie verlopen, of de motor is verkocht. Linken naar marktplaats.nl is om meerdere redenen niet handig. Mss kan @Motorholic dat even aanpassen, want de contactgegevens van de verkoper zijn dus niet te vinden.

De vragen die mij vooral bezig houden zijn: kenteken (zie post hierboven), en verder, gelet op de km stand, waarom zou je het originele blok bij (kennelijk) minder dan 57k km vervangen, en waarom plaatst een Yamaha-man na het overspuiten stickers, i.p.v. de originele emblemen terug op de plekken waar die horen? Verder is het, voor het geld, een erg mooie motor, vooropgesteld dat-ie technisch helemaal in orde is.
 
Advertentie is niet verlopen en motor is nog niet verkocht.

Via de link in mijn 2e bericht kom je gewoon bij advertentie op Marktplaats en zie je alle info en kun je ook contact leggen met de aanbieder.

Voor wie serieus belangstelling heeft en dat niet wil of kan heb ik natuurlijk aanbieden dat via mij zijn 06-nummer kan worden gekregen.
 
Hallo, ik zag de reacties op de advertentie en heb toch maar een account aangemaakt.
De motor is dus van mij.

Voor evt vragen kun je contact met me opnemen via marktplaats of een persoonlijk bericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan