Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Yamaha TRX 850

chrisbm

MF'er
Lid geworden
1 okt 2007
Waarderingsscore
2
Zeer fraaie Yamaha TRX 850
Bouwjaar 1996
Km stand 40.130 (10-07-2008)
Prijs euro 3250,-

Bijzonderheden:
Motor verkeert optisch en technisch in bijzonder goede staat
Loopt zeer goed en verbuikt geen !! olie

Upgrades:
BOS Alu dempers
Dyno jet Stage III (eind 2007)
K&N open filters (eind 2007)
Hyperpro voorveren (eind 2007)
Stalen remleidingen voor en achter (HEL, zwart gecoat, eind 2007)

Recent gedaan onderhoud (500 km geleden):
Kleppen gesteld
Olie/filters/bougies vervangen
Remcylinders gereviseerd incl. nieuwe DP blokken
Achterveer/linksysteem gereviseerd
Carbs. gesynchroniseerd
N.B. revisies zijn gedaan om de motor in nog betere conditie te krijgen en dus niet vanwege slijtage.

De reden dat ik hem trouwens verkoop is dat ik de sportieve houding te sportief vind. Ik zit liever wat rechter op. De verkoop heeft dus niets met de motor te maken want afgezien van de zithouding vind ik het een superbike.

gohhh ziet er wel prachtig uit maar jammer dat het een 2 in lijn is........ ik ga voor de V blokkies.

Neem van mij aan dat dit blok minstens zo veel karakter toont als een V...

Zeker geen intresse in een zo goed als nieuwe gs500 uit 1999 met alle slijtagedelen incl banden nieuw, als inruil

Nee sorry, ik zoek iets anders, bijvoorbeeld een Duc M900.
En nog een plaatje..

De reden dat ik hem trouwens verkoop is dat ik de sportieve houding te sportief vind. Ik zit liever wat rechter op. De verkoop heeft dus niets met de motor te maken want afgezien van de zithouding vind ik het een superbike.

Al eens gedacht aan een superbike stuur?

Ja, heb ik wel eens aan gedacht maar ik vind het (met alle respect) geen gezicht op een trx, zonde van het ontwerp naar mijn mening.

hee ik heb ook en advertentie staan: gsf1200n bandit 1999. ik ben niet zo lang 177 cm en voor mij zal die zit houding wel ok zij : ) ik wil wat meer een kuip en minder cc ......................idee??

Lijkt me best een leuke motor maar mijn interesse ligt toch meer bij de 2 cylinders, daar zijn er alleen niet zoveel van, helaas.

ik heb een gsxr1100w met ongeveer dezelfde km stand.. maar wel met een recht op zit zegmaar... heb je daar misschien interesse in ?

oh je wil alleen 2 cilinders, nevermind dan maar..

Laatst bewerkt:
Ik beloot vorige week om m'n trx van de hand te doen maar kom erop terug, ik vind het eigenlijk een veel te wijs ding om voor wat euro's te verruilen.

Dus , slotje graag!