Yamaha Tricity 125

Dat gaat zo hard in de woestijn, dat ik niet kan zien wat ze nou uitbrengen.
Zag dat "ie" maar 2 sporen achter liet. Kan ook de xsz700 zijn. De nieuwe retro 2 cylinder.mooi ding.
Ook op de verlanglijsie.
 
Môghe Zuunig, nou dat word spannend, wachten af. Denk dat als xe een 400cc uitbrengen, dat dat beter
gaat verkopen dan een 125cc. Blijft die van mijn nog een beetje zijn waarde houden.
Moet ik alleen zorgen dat er niet veel km bijkomen.
 
Ik denk dat het frame van de tricity niet berekend is op een 400cc.
Misschien een 200cc.
Tricity is vooral gemaakt voor landen waar je met een autorijbewijs er op mag stappen.
Zo zag ik een groep Spaanse vrouwnen gaan toeren op de tricity.
 
Zal wel de yamaha 01gen zijn denk met de 530cc motor.


sorry samsung tablet vind het nodig om oud bericht weer te posten.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk het ook, dat dit frame nooit de sterkte van een 400 oid aankan. Wat betreft voorvork
constructie.
En ja, het is echt een leuk dames speeltje/vervoer middel. Neem niet weg dat ik er voorlopig
genoeg aan hebt voor WW verkeer. Super zuinig en ligt. Zou em dan doorpasen naar mijn vrouw.
Ligt aan Samsung denk, want mijn tablet 3, heeft er ook wel eens last van.
 
Hoop trouwens niet, dat het dat futuristisch ding word. Want daar houd ik niet van.
echt lelijk, daar moet je zeker zo'n ruimtevaart pak voor aantrekken.
 
Hier een nieuwe gebruiker van de Yamaha tricity! In de vakantie rijbewijs A gehaald bij Wierenga in Utrecht. Wel een gedoe vanuit Zutphen, maar geen mogelijkheid dichterbij. Deze week kan ik de scooter ophalen bij RB in De Bilt. De motorscooter haalt inderdaad de 90 en met wind mee bijna of net iets meer dan 100. Voor WW op provinciale wegen prima. Niet voor de snelweg (moest voertuigbeheersing doen in Amsterdam over de A2. Heb gelukkig wel ruim 20 jaar scooterervaring).
 
Hahaa, Nick. Was het zo erg op de snelheid? Ik weet niet wat jij weegt, maar nogmaals; ik kom
met pijn en moeite boven de 87 op de tellert. Welke kleur heb jij genomen?
Veel plezier ermee en veel veilige km's.
 
Zuunig, ben hier verder gegaan. Anders gaat het onderwerp niet bij de juiste site staan.
precies, ik denk dat ik wat te zwaar ben. Maar geef niks, mijn kruis snelheid is toch maar 70 op de tellert.
als ik dan nog accelereerd, dan gaat ie gewoon nog af naar de 87.
Vrijdag weg brengen voor de 4000 km beurtje. Km' gaan een beetje hard, terwijl ik toch ook
nog op de fiets naar het werk ben gegaan.
 
Voor 60 en 80 km wegen natuurlijk een prima leuk mooi ding.
maar voor op de snelweg zou het leuk zijn als ze er een 200cc in doen.
zo heeft de aprilia scarabeo 125cc 15 pk en de scarabeo 200cc 19 pk.
 
Mijn Yamaha Tricity is donkergrijs met spatlappen en topkoffer. Een foto uploaden lukte nog niet.(hoe gaat dat???)
Snelheid en zuinigheid volgens verwachting: 1:30. Snelheid tot 90 wel in orde, daarboven is het niks.
Met mijn vrouw achterop ook snelheid tussen 80 en 87 (weinig wind). Zit nu al op 500 km: gaat best snel! Voor de TomTom heb ik een stangetje gefabriceerd tussen de twee spiegels (beter goed afkijken dan slecht zelf verzonnen!) Bij de eerste beurt moeten er een aansluiting voor oplader en 12V aansluiting voor de TomTom worden gemaakt.
 
Nou Zuunig, dat is toch 4 pk meer zo'n Scara 125. Dat voel je wel. Mijn Sixteen had er ook 15
maar dat was een 150. En id, dat zou je minimaal moeten hebben.
Avond Nick, jij heb dus een grijze genomem. Ook mooi. Ook spatlappen genomen? Is top!!
Houd echt alle vuil tegen. Zit totaal geen vuil op de onderbeplating. Krijg je geen spijt van.
foto's weetnik ook niet, moet je aan de website provider vragen. Km gaan id vrij snelZiet graag jouw foto's.
Ik ben bezig met de uitlaat, moet gelast worden. Fotos volgen ook nog.
 
Zodan, daar heb je Atheneum voor nodig of ICTer opleiding.
Nou, ik vraag het wel aan me vrouw, doeiiiii.
Maar bedankt Prefutter.
 
Zodan, daar heb je Atheneum voor nodig of ICTer opleiding.
Dat denk ik nou ook,screenshots waren in 2009 nog niet uitgevonden. ;)

Nick 57 lukt het wel met die instructie,ik heb er nog één gevonden;

Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!


Voor mensen die het nog niet begrijpen kunnen het zo proberen;

Fuzy in "Het Honda CB(F)500 (Twin) Topic - Deel 7"


Nu nog een plaatje anders word het wel erg off-topic;

full
 
Nogmaals thanks Prefutter. Ik moet ook nog steeds foto's plaatsen. Maar daar word aan gewerkt.
Toch makkelijk dat jij dit zo neer ge z hebt. Top.
 
Was trouwens 45 uuro kwijt voor controle beurt, incl olie zeefie schoon maken en olie.
Bij MCW in Naluk. Was ongeveer 45 min bezig. Kwam met warme motor aanrijden en gelijk
zijn ze begonnen. Dus oude olie goed eruit gelopen.
 
Eindelijk gelukt! De foto van mijn Tricity met topkoffer! Tot nu toe heel tevreden, bijna 1600 km gereden en verbruik is tussen de 1:30 en 1:35!

Heeft iemand ervaring met een hoog windscherm?
 
Terug
Bovenaan Onderaan