YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik ben opzoek naar een Carbon cover voor mijn Yamaha tracer 900 uit 2019. Zoals u kunt zien op de foto.
Heeft iemand enig idee waar ik dit kan halen?

Mijn vorige aankoop spatbord voor & achter was een beetje te gek met €55 verzendkosten en €71 invoerrechten.

Ik zie geen foto,en heb dus ook geen idee wat voor cover je zoekt.
 
Hey hallo,

Ik heb goeie verhalen gelezen over die O2-mod van Kevin uit Australie. Nou heb ik die op Ebay al wel gevonden, maar het bestellen gaat niet even makkelijk zonder credit card. Hier toevallig iemand die hem niet gebruikt of over heeft? O-)

greetz
 
Je kan gratis een PayPal account aanmaken om mee te betalen,en daar heb je geen credit card voor nodig.
 
Ik heb mn Tracer verkocht en ben overgestapt op een Superduke. De tas die ik gebruikte voor naar werk en voor weekendjes weg past niet achterop de duke en gebruik ik dus niet meer. Iemand interesse in een Sw-Motech Jetpack (24-36 liter) waar gemakkelijk een laptop in kan en die in een paar seconde achterop de fiets te bevestigen is? Ik hoor het graag via PM!
 
Hoi peter, We hebben in februari een rit gedaan van 600km en we waren beiden enorm tevreden van het zadel. Nergens last van pijn en we konden nog meer km's afleggen indien nodig. Moet ook want in mei rijden we naar slovenie.... Wat voor ons super aanvoelt kan voor u natuurlijk wel tegenvallen . Een zadel is persoonlijk en de een vind dit goed en de ander dat . Ik heb het besteld bij top sellerie en heb de versie met gel en standaard hoogte .
Hoi peter, We hebben in februari een rit gedaan van 600km en we waren beiden enorm tevreden van het zadel. Nergens last van pijn en we konden nog meer km's afleggen indien nodig. Moet ook want in mei rijden we naar slovenie.... Wat voor ons super aanvoelt kan voor u natuurlijk wel tegenvallen . Een zadel is persoonlijk en de een vind dit goed en de ander dat . Ik heb het besteld bij top sellerie en heb de versie met gel en standaard hoogte .

Oké bedankt voor je reactie denk er over er een te kopen en dit help in mijn besluit .
Vriendelijk bedankt afz peter
 
Beste allemaal,
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van een tracer 900 GT.
Ben er helemaal blij mee en mij is verteld dat je via de accessoireplug de accu kan laden.
Ik heb een optimate 4 maar hij wil niet laden en dus vraag ik mij af hoe dit wel voor elkaar te krijgen zonder iets te slopen.
 
Je hebt inderdaad voor de optimate stekkers die in de accessoir plug passen. Er is echter één probleem de accessoire plug zit geschakeld achter het sleutelcontact. Dus dit zou alleen werken als je de motor op contact laat staan. Dit is geen optie.
 
Je hebt inderdaad voor de optimate stekkers die in de accessoir plug passen. Er is echter één probleem de accessoire plug zit geschakeld achter het sleutelcontact. Dus dit zou alleen werken als je de motor op contact laat staan. Dit is geen optie.
Dit had ik inderdaad ondervonden. Dus constante spanning zou een oplossing kunnen zijn in deze.
 
Heeft iemand al een extra 12 volt / usb aansluiting gemaakt en die gekoppeld aan het stuur.
Ik heb namelijk een sw motech tanktas en wil daarin via usb mijn powerbank/telefoon opladen tijdens het rijden.
 
Heeft iemand al een extra 12 volt / usb aansluiting gemaakt en die gekoppeld aan het stuur.
Ik heb namelijk een sw motech tanktas en wil daarin via usb mijn powerbank/telefoon opladen tijdens het rijden.

Ik heb wel een usb plug achter het tellerhuis zitten, deze is aangesloten op een accessoire stekker achter het scherm
 
Heeft iemand al een extra 12 volt / usb aansluiting gemaakt en die gekoppeld aan het stuur.
Ik heb namelijk een sw motech tanktas en wil daarin via usb mijn powerbank/telefoon opladen tijdens het rijden.

Ik heb bij de koop van de motor meteen een extra plug laten plaatsen aan de rechtse zijde van het display.
De voorbereiding zit er al, je hebt dan aan beide zijde dezelfde plug zitten.
 
Vandaag bij JJ Suspensions in Mill een Hyperpro streetbox besteld. Ik kan niet wachten tot hij op de motor zit.
Nu maar hopen dat het net zo'n verbetering is als bij mijn FZS1000.
 
Dit weekend 1000km extra op de teller gezet en we zijn tot de conclusie gekomen dat het duo rijden en de standaard veringen niet meer volstaat. Telkens de middenbok op de grond als er een put in een bocht ligt en de band vertoond cupping bij 15 graden ....

We gaan dus ook op zoek naar andere veren en het zal gaan tussen hyperpro en wilbers met hpa . Voor de mensen die de hyperpro streetbox kopen ,er komt een nieuwe veer van hyperpro waar de veervoorspanning langs onderen manueel instelbaar is,samen met de progresieve veren vooraan te koop voor een mooie prijs!

e4pqe987lsn4g.png
 
Morguh! :W

Heeft er toevallig iemand nog een accessoire stekker over waarmee ik mijn navigatie kan aansluiten op 1 van die aansluitingen achter het kuipruitje?
Hoor het graag :)

groeten!
 
Hallo Allemaal!

Mocht er iemand ooit een standaard set voorvorken nodig hebben, dan mag u het onderstaande lezen 😃

Te koop:

Voorvorken van een Yamaha Tracer 900 uit 2017.

Hebben er 5969km onder gezeten.

Reden van verkoop: Mijn vriendin wilde
zwarte voorvorken omdat dat beter matcht met de kleurstelling van de motor.
Bieden mag, maar wel op waarde ( kosten nieuw in de winkel 1250,- ).
20190324_205033.jpg
20190324_205111.jpg
20190324_205055.jpg
20190323_105422.jpg
20190323_123956.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal!

Mocht er iemand ooit een standaard set voorvorken nodig hebben, dan mag u het onderstaande lezen 😃

Te koop:

Voorvorken van een Yamaha Tracer 900 uit 2017.

Hebben er 5969km onder gezeten.

Reden van verkoop: Mijn vriendin wilde
zwarte voorvorken omdat dat beter matcht met de kleurstelling van de motor.
Bieden mag, maar wel op waarde ( kosten nieuw in de winkel 1250,- ).
Bekijk bijlage 1382152Bekijk bijlage 1382153Bekijk bijlage 1382154Bekijk bijlage 1382155Bekijk bijlage 1382156

Ziet er echt mooi uit zo! Goeie smaak heeft je vriendin *D
Bedankt voor het posten van het eindresultaat, nu komt er weer een nieuw idee om over na te denken. Gaat weer geld kosten |(
 
Mijne mag uit de OP, heb mijn Tracer gister verkocht '( komt t.z.t. wel weer wat anders als ik wat meer tijd heb, weet alleen nog niet wat...

Als er iemand nog een Puig sportruitje zoekt, ik heb er nog één te koop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan