YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze Hoes heb ik : DS COVER ALFA OUTDOOR COVER L

gr

Bedankt voor de tip, maar 80 euro vind ik toch wel erg prijzig voor een afdekzeil. Ik ga deze nl maar hooguit 1x per jaar gebruiken dus zoek iets wat goedkoper is, maar toch wel waterdicht.
 
Hallo beste Tracer 900 rijders!

Ik wil me graag even aanmelden! Mijn naam is Rick en ik ben vanaf vorige week de trotse eigenaar van een Yamaha MT09 Tracer bouwjaar 2016.
Er staat maar 1800 km op de teller dus de bike is zo goed als nieuw.
Ik heb hiervoor op een Triumph Sprint ST1050 gereden, maar ik werd de zithouding een beetje beu. Ik wilde wat meer rechtop, weer een 3 cilinder en eigenlijk weer een Yamaha. Vooral omdat de Fazer 600, die ik voor de Triumph had, eigenlijk ook super goed beviel. Ook de Triumph was een super fijne motor hoor, maar de zithouding en ook het gewicht begonnen me tegen te staan.
Maar nu, jawel, weer helemaal in mijn nopjes met deze Yamaha!!

Heel veel groetjes en tot horens!Bekijk bijlage 1352045
Welkom bij de club en gefeliciteerd met je nieuwe motor! Daar ga je zeker veel plezier aan beleven! Heb zelf een Tracer 900 GT en helemaal verslaafd aan het geluid van die prachtige 3-cylinder!

Vraagje: welke valbeugels heb je gemonteerd op je Tracer? Die zien er wel netjes uit.
 
Tsjongejonge.... excuus voor alle verkeerde berichten. Ik wilde gewoon een bericht met foto plaatsen, maareuh, dat ging niet goed....

Hahah ach, iedereen maakt wel eens een foutje :).

Gefeliciteerd! Je zal er niet snel spijt van krijgen. Nu moet alleen eerst het weer wat beter worden en al het zout van de weg af zijn.
 
Voor "al" het zout van de weg, kan je in NL wachten tot in mei... in Zeeland zijn de wegen gewoon spierwit van de tonnen zout.. sjonge...

A15 zuid holland zelfde verhaal. De wegen zijn witter van het zout dan van de sneeuw. :(
 
Ik had een lange reactie getikt, maar ik bleek niet ingelogd. Log ik in, verhaal weg grr ! :(
Nu een korte versie. Neem de öhlins ya335 achterschokdemper en voor de voorvering kontakt opnemen met BRS suspension in Maastricht.
Succes.
De mijne is vooraan ook afgewerkts door brs in maastricht, prima service, zeker geen klachten!
 
Heel vervelend, maar op opgevroren wegen kun je helemaal niet rijden.
Jaa is ook zeker waar! Alleen strooien ze hier ook met 3 graden af en toe :} Maar zeker dankzij het zout hebben we de bandjes op de grond i.p.v. in de lucht :t:t
 
Over uitlaten is al veel geschreven, maar iemand die nog een andere suggestie heeft voor een vervangingsuitlaat anders dan een Scorpion Serket?
Helaas is het budget niet toereikend voor een Akra...
 
Over uitlaten is al veel geschreven, maar iemand die nog een andere suggestie heeft voor een vervangingsuitlaat anders dan een Scorpion Serket?
Helaas is het budget niet toereikend voor een Akra...

Ik heb de mijne 2dehands gekocht, termignoni, viel heel goed mee van prijs en in hele goede staat. Heb zeker 6 maand uitgekeken naar een deftige voor een betallbare prijs, ik had wel de tijd om te wachten natuurlijk.
 
Over uitlaten is al veel geschreven, maar iemand die nog een andere suggestie heeft voor een vervangingsuitlaat anders dan een Scorpion Serket?
Helaas is het budget niet toereikend voor een Akra...

Bij Pajic ben je voor 6 a 700 euro klaar .
Nieuwe Akra.
 
Toch niets verkeerd met de scorpion serket? Je hebt ze al voor 300€ en zijn mooi afgewerkt met e-keur + certificaat. Vind ze mooier dan de akra, maar dad persoonlijk natuurlijk.
 
Heb je daar plaatjes van?
Te halen bij pajic?
Powercommander of ecu flashen nodig?
 
Ik lees online (m.n. UK geloof ik) ook de nodige enthousiaste reacties over een uitlaatsysteem van BlackWidow.
 
Ik lees online (m.n. UK geloof ik) ook de nodige enthousiaste reacties over een uitlaatsysteem van BlackWidow.

Qua geluid ja, gezond voor het motorblok nee. Dat zijn in ieder geval de dingen die bij mij zijn opgevallen in al het zoek werk. Ohja en geen E-keurmerk
 

Bijlagen

  • tracer 900 compleet 001.JPG
    tracer 900 compleet 001.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 49
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan