YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand op zoek naar een Rammount bracket voor de Tracer 900 2018?

Tijd terug deze bracket van Cosmo besteld, maar besloten om deze toch niet te gebruiken.

GPS Bracket Ram Type

Kan overgekocht worden voor €15.

Is verkocht
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ff aan het rommelen geweest met de tracer.
Wilde proberen om de kentekenplaat en knipperlichten dichterbij het zadel te krijgen.
Heb de steun en plaat los van de motor, maar kwam erachter dat hij niet te monteren is zonder lange “steunarm”.
Ondanks dat de “plaatjes” met schroefgaten vrijwel identiek zijn.
Dus ff gebeld met Goedhart en die adviseerde een andere steun die korter te maken is.
Alleen hier zitten geen knipperlichten en verlichting op.
Zijn er hier mensen die deze steun ook aangepast hebben ??
 

Bijlagen

  • DE991636-DFAB-40B3-94B5-2F4BDCB81BE2.jpeg
    DE991636-DFAB-40B3-94B5-2F4BDCB81BE2.jpeg
    375,4 KB · Weergaven: 29
Twee modellen met een nieuwe kentekenplaathouder;

- een korte op een Tracer model 2017
- een 3/4 op een Tracer 900GT, model 2018

incl led verlichting (voor/achter)
 

Bijlagen

  • IMG_0521.jpeg
    IMG_0521.jpeg
    1,5 MB · Weergaven: 54
  • IMG_2612.jpeg
    IMG_2612.jpeg
    2 MB · Weergaven: 60
Iemand ervaring met de accesoire stekker van de tracer uit 2015? Ik heb een TomTom en heb al een accesoire stekker gekocht, nu zoek ik de plek van de stekker kant uit de tracer.
Zit die achter het zwarte plaatje waar het ruitje voor zit? Iemand toevallig een foto daarvan? Dank
 
Iemand ervaring met de accesoire stekker van de tracer uit 2015? Ik heb een TomTom en heb al een accesoire stekker gekocht, nu zoek ik de plek van de stekker kant uit de tracer.
Zit die achter het zwarte plaatje waar het ruitje voor zit? Iemand toevallig een foto daarvan? Dank

Ja dat klot, scherm eraf + steun en daarachter zitten ze
 
Andere originele led Yamaha knippers (v+a)
Langer voorspatbord
Rim striping
Crash bar
R&g kentekenplaat houder
HVV
Radiator guard
Andere rem en koppelingshandel
 
Zitten er meerdere? Beide zijn verbonden? Dank
daar zitten als het goed is 2 stekkers die je kunt gebruiken. verder zou jij een foto kunnen laten zien met je kentekenplaathouder met kenteken erop? dit omdat ik graag wil zien hoe dit dan gaat staan? kenteken kan je overigens dan gewoon afdekken of blurren. ook vraag ik mij af of de originele led knippers goed zichtbaar zijn? want mijn ervaring met zulke knippers is niet best namelijk.
 
daar zitten als het goed is 2 stekkers die je kunt gebruiken. verder zou jij een foto kunnen laten zien met je kentekenplaathouder met kenteken erop? dit omdat ik graag wil zien hoe dit dan gaat staan? kenteken kan je overigens dan gewoon afdekken of blurren. ook vraag ik mij af of de originele led knippers goed zichtbaar zijn? want mijn ervaring met zulke knippers is niet best namelijk.
Die originele Yamaha led blinkers heb ik:
Yamaha Led knipperlichten MT-09

Prima licht
 
Iemand ervaring met een fatsoenlijk afdekzeil voor de Tracer die ook waterdicht is? Wil er een online gaan aanschaffen, maar twijfel welke maat ik dan moet hebben.

Kwam deze bv tegen: BIHR H2O OUTDOOR MOTORHOES

Dan nog een andere vraag: ik ben ook van plan een valbeugel op mijn Tracer GT te gaan monteren, maar zoek iets elegants. Niet zo'n heel dranghek erop. Vind ik gewoon niet mooi staan. Ik heb al wel de Yamaha side sliders gemonteerd, maar denk niet dat dit voldoende bescherming bied. Achteraf gezien ook veels te duur geweest!

Kwam deze bescherming tegen: Iemand hier ervaring mee?

Of misschien deze?
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een fatsoenlijk afdekzeil voor de Tracer die ook waterdicht is? Wil er een online gaan aanschaffen, maar twijfel welke maat ik dan moet hebben.

Deze Hoes heb ik : DS COVER ALFA OUTDOOR COVER L.. Bij motoport vandaan. Zeer goede hoes en het water blijft perfect erop liggen.
Kost rond 80 euro (vorig jaar ergens gekocht)

gr
 
Hallo beste Tracer 900 rijders!

Ik wil me graag even aanmelden! Mijn naam is Rick en ik ben vanaf vorige week de trotse eigenaar van een Yamaha MT09 Tracer bouwjaar 2016.
Er staat maar 1800 km op de teller dus de bike is zo goed als nieuw.
Ik heb hiervoor op een Triumph Sprint ST1050 gereden, maar ik werd de zithouding een beetje beu. Ik wilde wat meer rechtop, weer een 3 cilinder en eigenlijk weer een Yamaha. Vooral omdat de Fazer 600, die ik voor de Triumph had, eigenlijk ook super goed beviel. Ook de Triumph was een super fijne motor hoor, maar de zithouding en ook het gewicht begonnen me tegen te staan.
Maar nu, jawel, weer helemaal in mijn nopjes met deze Yamaha!!

Heel veel groetjes en tot horens!
Aanschaf Tracer.jpg
 
Hallo beste Tracer 900 rijders!

Ik wil me graag even aanmelden! Mijn naam is Rick en ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Yamaha MT09 Tracer.
Bouwjaar 2016, met maar 1800 km op de teller, dus eigenlijk nog zo goed als nieuw.
Hiervoor heb ik een Triumph Sprint ST1050 gehad, maar het gewicht en de zithouding van deze motor ging me tegen staan. Maar
zo'n 3 cilinder is wel geweldig, en de Fazer die ik voor mijn Triumph had, was ook fijn. Dus het beste verenigd, en dat werd de Tracer 900.
Helemaal blij mee!!Bekijk bijlage 1352052
 
Hallo beste Tracer 900 rijders!

Ik wil me graag even aanmelden! Mijn naam is Rick en ik ben sinds vorige week de trotse eigenaar van een Yamaha MT09 Tracer.
Bouwjaar 2016, met maar 1800 km op de teller, dus eigenlijk nog zo goed als nieuw.
Hiervoor heb ik een Triumph Sprint ST1050 gehad, maar het gewicht en de zithouding van deze motor ging me tegen staan. Maar
zo'n 3 cilinder is wel geweldig, en de Fazer die ik voor mijn Triumph had, was ook fijn. Dus het beste verenigd, en dat werd de Tracer 900.
Helemaal blij mee!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan