YAMAHA TRACER 900 DEEL IV

Welke aftermarket uitlaat heb je er onder liggen?

  • Akrapovic

    Stemmen: 51 45,5%
  • Scorpion

    Stemmen: 8 7,1%
  • Mivv

    Stemmen: 4 3,6%
  • Arrow

    Stemmen: 11 9,8%
  • Anders...

    Stemmen: 38 33,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
Status
Niet open voor verdere reacties.

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
En hierbij deel 4 van het Tracer topic!
Deel I
Deel II
Deel III

Recall voor Yamaha MT-09, Tracer 900 en XSR 900

Tips & Tricks:
Gebruikershandleiding
Ram mount navigatie

Opties voor vervangingsruitjes:
Merk: Givi
Type: 2122DT
Stand zadel: Hoog
Lengte rijder: 185
Conclusie: bevalt prima, staat door extra bevestiging steiler, geeft meer ruimte voor navi...
49809gr.jpg


Merk: Puig
Type: sportruitje
Stand zadel: hoog
Lengte rijder: 180 cm
Conclusie: prima, geen gebulder meer aan mijn hoofd
7645w-1.jpg


Merk: ERMAX
Type: Sport Touring
Stand zadel: Laag
Lengte rijder: 176cm
Conclusie: Geen gebulder meer en zit bijna uit de wind.
[afbeelding]

Overzichtje Tracer rijders:
breezer013
2d943ty.jpg

DaanV
2ziqwll.jpg

Del Boske
wqx5za.jpg

FalcoBas
2zyd1r4.jpg

geetje22
2z49xyg.jpg

Hornet900
mc7ts7.jpg

kleine fiets
15ed443.jpg

Liths Trots
fc8ked.jpg

Scallie
28kocht.jpg

Slaksken
2j0ldp5.jpg


Kleurstelling 2017
2017-Yamaha-Tracer-900-EU-Mountain-Green-Studio-002.jpg

2017-Yamaha-Tracer-900-EU-Tech-Black-Studio-002.jpg

2017-Yamaha-Tracer-900-EU-Yamaha-Blue-Studio-002.jpg


Kleurstelling 2016
ekib1z.jpg

2zg6a7o.jpg

23udf81.jpg


Kleurstelling 2015
21b7xqa.jpg

1qkf2f.jpg

2ikzlaf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de cosmo GPS mount erop gezet! Alles is goed leesbaar en erg makkelijk om erop te zetten.

Ook is de 02 controller besteld die zou tussen 10 tot 20 dagen duren voordat ie hier is vanuit Australië, ben erg benieuwd of dat het onrustige rijgedrag weg haalt!
 
En alweer deel 4.
Ik zeg: goed bezig Del Boske ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Om meteen maar te vervallen in een onderwerp wat zeer regelmatig de revue passeert:
Wie heeft welke aftermarket uitlaat er onder liggen?
EDIT: Polletje gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 1 van de extra aansluitingen achter de teller gebruikt als voeding voor de navigatie/telefoon.
Bestellen ging per 5, heb er dus nog 3 (inmiddels nog 1) over. Mocht iemand nog belang hebben bij een waterdichte connector.
kosten 1 euro voor de connectorset zoals op de foto plus verzendkosten.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een 2016 Tracer en heb net als op mijn MT-09 een O2 controller en voel het verschil heel hard.
Voor de bagage gebruik ik originele FJR koffers met onderaan zelfbouw steunen,omdat de motor daarmee niet zo breed is en er geen rek op staat als de koffers er af zijn. :)
 
Ik ga ook de originele FJR-koffers gebruiken, had ik op mijn TDM ook en bevielen best.
Onderste steun is nog in bestelling...
 
Ik heb een 2016 Tracer en heb net als op mijn MT-09 een O2 controller en voel het verschil heel hard.
Voor de bagage gebruik ik originele FJR koffers met onderaan zelfbouw steunen,omdat de motor daarmee niet zo breed is en er geen rek op staat als de koffers er af zijn. :)
Mag ik vragen waar jij de 02 controller hebt gekocht? En wat is het verschil precies? Meer vermogen? of een ander gasresponse?
 
Ik ben niet zo handig met zoeken hier op het forum, dus stel ik mijn vraag hier maar in dit topic. Op mijn Yamaha Tracer GT wil ik mijn Garmin Zumo 350 aan gaan sluiten, maar ik kan er maar niet achterkomen hoe ik dit elektrisch het beste kan doen. Heb deze vraag al eerder gesteld, maar kan verder geen info hierover vinden op dit forum.
Is de nieuwe Tracer GT hier al enigszins op voorbereid?
 
Ik ben niet zo handig met zoeken hier op het forum, dus stel ik mijn vraag hier maar in dit topic. Op mijn Yamaha Tracer GT wil ik mijn Garmin Zumo 350 aan gaan sluiten, maar ik kan er maar niet achterkomen hoe ik dit elektrisch het beste kan doen. Heb deze vraag al eerder gesteld, maar kan verder geen info hierover vinden op dit forum.
Is de nieuwe Tracer GT hier al enigszins op voorbereid?


Als je je kuipruit eraf haalt heb je daar 3 aansluitingen die eral voor gemaakt zijn
 
Zadel in hoogste stand gezet van de GT 2018 en merk dat ik minder zadelpijn hebt.
Ik heb het gevoel dat ik iets meer naar achter zit en niet meer helemaal tegen de tank aan wordt geschoven.
Ik was al op zoek naar comfortzadel, maar wacht er even mee.
 
Mag ik vragen waar jij de 02 controller hebt gekocht? En wat is het verschil precies? Meer vermogen? of een ander gasresponse?

Je kan ze kopen op ebay, is een monteur uit Australië die ze maakt. Hij heet kevtxt zal onderaan dit bericht nog even een linkje plaatsen naar zijn advertentie. De mijne komt binnen 10 dagen binnen dus op mijn motor weet ik nog niet hoe hij reageerd.

Als je een beetje handig met de Engelse taal bent staat bij de advertentie ook bij wat het precies doet. De motor zou er veel soepeler van gaan rijden in de lage toeren, heeft te maken met verhouding zuurstof en benzine mengsel.

Yamaha Mt09 Fj09 Tracer O2 Controller | eBay
 
Zal snel een foto plaatsen van me Tracer 900 GT wachten is nog op een ander ruitje, motor bevalt goed pakt anders op als mijn voorgaande motor XSR 900 maar de zit houding is perfect .
 
Om meteen maar te vervallen in een onderwerp wat zeer regelmatig de revue passeert:
Wie heeft welke aftermarket uitlaat er onder liggen?
EDIT: Polletje gemaakt

Leuk voor de statistiek! Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel mensen de std uitlaat hebben laten zitten (hard rijden of hard klinken - pick one :+ )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan