Yamaha Tracer 700 Black Widow Uitlaat

Lid geworden
22 jun 2024
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb even een vraag. (val me niet aan als het een domme vraag is hahaha, ben redelijk nieuw als het om motoren gaat)

Vandaag heb ik mijn motor uitlaat (Black Widow: Tracer 700 2014 - 2019 De-Cat Exhaust System 300mm Oval Black Stainless Carbon Tip Silencer) laten zetten.
Dit is ook de eerste keer dat ik mijn uitlaat laat vervangen van een stock uitlaat, waarbij ik niet gewend ben van het nieuwe geluid.
Naar mijn mening vind ik het geluid best wel luid (met db killer er in).

En mijn vraag is: Kan ik een boete riskeren terwijl ik met een db killer rij? of moet ik er gewoon aan wennen met het geluid?
Ik zag ook dat het geen E-keuring heeft, dus vandaar dat ik het vraag.

Als je gecontroleerd word met een meting, en het geluid is te hard===> bekeuring.( evt wok) Simpel. In D is het nog fijner, wel killer geen e-keur en je word gecheckt===> lopen.

Geen E-keur is altijd illegaal, dus controles kunnen vervelende gevolgen hebben...

Geen E-keur is altijd illegaal, dus controles kunnen vervelende gevolgen hebben...
Dit. En waar dan ook. Je doet je username in ieder geval eer aan O-)

WOK melding is fijn. Hopelijk heb je de originele uitlaat nog want die moet er op. Daarnaasr is de wachttijd bij de RDW vrij lang en mag ondertussen niet rijden

Terug
Bovenaan Onderaan