Yamaha Thundercat aangeboden

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.021
20.182
010
Cat is verkocht.
Topic mag op slot..

RIMG0269.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ehm, tja, soort van jeugd sentiment ;)

En trouwens, de Cat en de FZR zijn technisch bijna idem, dus aan de rij eigenschappen ligt het niet, meer toch het uiterlijk.

@Dengaman,
de combi is ooklos te koop, al ben ik al wel met iemand bezig.
Zal je op de hoogte houden als je wilt.
 
Bezig met de losse Bagster combi.

Maar wil eerst even aankijken tot ik een koper heb gevonden voor mijn Cat.
Misschien dat deze de combi erbij wilt hebben.

Of je moet de Cat kopen, dan krijg je hem van mij als 'geschenk' ;)
 
Ik rij zelf op een 2004 Duc 750 SS... Maar aangezien ik mijn oude Thundercat geen gedag kon zeggen heb ik die ernaast gehouden... *O*

Dus ben als de trotse bezitter van 2 motoren en ik heb a. geen plek en b. geen zin in discussie met vriendin lief om er nog een Donderpoes bij te halen hahahaha :9

Maar die van mij is hetzelfde... Ook import uit 1996, zelfde kleuren alleen geen schuifschade ;)

Maar keep me posted...
 
Zozo, vastgoed bezitter ;)
En wat is voor de zondag? de Duc?? Of afhankelijk waar de meeste benzine in zit??

Heb er ook ooit 2 gehad, mijn vorige Cat en een XT.
De cat plat gereden :( En de XT kort daarvoor verkocht..

Tja, schuifschade wil ik het niet noemen hoor...
Het bovenste randje aan de rechterzijde van de kuip is gescheurd, en een kleine scheur bij de spiegel. Zit nog wel gewoon vast, en je ziet er bijna niets van.

Maar omdat ze schade heeft, heb ik dus ook mijn prijs op gebouwd..

Ik hou je in ieder geval op de hoogte..
 
Een mooie Cat voor weinig, met bijna geen zichtbare schade, en dan niemand die intresse heeft??

Ok, Kick dan maar ;)
 
Zozo, vastgoed bezitter ;)
En wat is voor de zondag? de Duc?? Of afhankelijk waar de meeste benzine in zit??

Heb er ook ooit 2 gehad, mijn vorige Cat en een XT.
De cat plat gereden :( En de XT kort daarvoor verkocht..

Tja, schuifschade wil ik het niet noemen hoor...
Het bovenste randje aan de rechterzijde van de kuip is gescheurd, en een kleine scheur bij de spiegel. Zit nog wel gewoon vast, en je ziet er bijna niets van.

Maar omdat ze schade heeft, heb ik dus ook mijn prijs op gebouwd..

Ik hou je in ieder geval op de hoogte..

Nou vastgoed bezitter niet... Woon nog thuis en de ouders lopen al wel eens te klagen dat er 2 staan :D
En daar komt bij dat vriendin lief ook nog niet in ziet dat 2 motoren nodig is hahaha

Maar het moet wel O-)

Want de Ducati is zo gemaakt met hoge dempers en afdekkappen dat het een monoposto is... })
Dus ja als vriendin lief achterop wil MOET ik wel de Thundercat pakken dus ja, die moet blijven... *O*

Maar wat dat betreft hebben ze beiden hun eigen karakter, en ook al is de Duc een droommachine is het toch ook wel weer lekker om op m'n eerste motortje te stappen !

Heb 'm net helemaal uit elkaar gehad (en als ik zeg helemaal bedoel ik ook helemaal) dus hij staat er weer in showroom staat bij...
Wat onderdeeltjes vervangen die uitgedroogd of uit voorzorg... Dus hij kan er weer een tijdje tegen aan.

Dus nu is de Duc aan de beurt, maar die is nieuw maar toch effe voor de zekerheid alles doorlopen, schoonmaken en poetsen.

Maar nog nagedacht of je de bagster los wilde verkopen?

Gr.
Dennis

P.s Ben geen 40 en thuiswonend ofzo hoor ! Mocht je dat denken :+
 
@Dengaman,

Ik wil nog even afwachten het verkopen van de hoes en tas.
Zodra mijn Catje verkocht is, weet ik of ik de hoes over heb.

Weet natuurlijk niet hoelang het duurt ;)
Stuur mij anders even een pb, mocht ik het stiekum vergeten.
Ben ook de jongste niet meer ;)

Tevens maar meteen een Kickje
 
Als ik nu mijn advert aanpast en zegt prima onderhouden, vp 3500.

Is er dan wel iemand met intresse ;)

Ohja, KICK..
 
Nou vastgoed bezitter niet... Woon nog thuis en de ouders lopen al wel eens te klagen dat er 2 staan :D
En daar komt bij dat vriendin lief ook nog niet in ziet dat 2 motoren nodig is hahaha

Maar het moet wel O-)

Want de Ducati is zo gemaakt met hoge dempers en afdekkappen dat het een monoposto is... })
Dus ja als vriendin lief achterop wil MOET ik wel de Thundercat pakken dus ja, die moet blijven... *O*

Maar wat dat betreft hebben ze beiden hun eigen karakter, en ook al is de Duc een droommachine is het toch ook wel weer lekker om op m'n eerste motortje te stappen !

Heb 'm net helemaal uit elkaar gehad (en als ik zeg helemaal bedoel ik ook helemaal) dus hij staat er weer in showroom staat bij...
Wat onderdeeltjes vervangen die uitgedroogd of uit voorzorg... Dus hij kan er weer een tijdje tegen aan.

Dus nu is de Duc aan de beurt, maar die is nieuw maar toch effe voor de zekerheid alles doorlopen, schoonmaken en poetsen.

Maar nog nagedacht of je de bagster los wilde verkopen?

Gr.
Dennis

P.s Ben geen 40 en thuiswonend ofzo hoor ! Mocht je dat denken :+


Dengaman,

Ik heb de hoes en tas over.
Als je nog intresse heb, laat het even weten dan..

mvg
Ton
 
100 euro.

hoes koste 90 en de tas 88.
Tas is nog bijna niet gebruikt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan