Yamaha R6 bj 00

springbowtje

Die hard MF'er
31 mrt 2003
535
7
Moorslede
Te koop wegens aanschaf 1000cc.

- 50 000km op teller maar heeft een ander blok gekregen met nu 25 000km
Mijn vorige blok is eind 2007 in de soep gelopen bij een km-stand van 47000km. Eind 2008 heb ik een 2002 blok met 22000km gekocht van iemand op dit forum (850 euro). Sindsdien een goeie 3000 km gereden.

- Moto had wat circuit gezien toen ik hem kocht eind 2004 en ik heb er in 2005 een originele 2001 kuipset/tank op gemonteerd omdat ik die stukken mooier vond dan de polyester kuip die er toen opzat

- Motor heb ik es laten omvallen op de parking van het werk. Barstje in kopkuip ter hoogte van de spiegel die ik toen heb laten plasticlassen.

Foto's volgen vanavond.

Vaste prijs: 2600 euro.
 
Inderdaad weinig voor een R6 uit 2000. De foto's zullen de boel wel verhelderen.

Succes met de verkoop.
 
Sorry mensen. Mag voorlopig op slot. Heb deze morgen nog snel wat foto's gemaakt en het doel was om deze morgen ook nog snel een deftige advertentie neer te zetten. Zat helaas in tijdsgebrek omdat ik moest gaan werken en nu herkent mijn pc de geheugenkaartlezer niet meer noch een via usb aangesloten apparaat. Zit sinds vorige week met een virus op de pc. Zolang ik de pc niet heb geformateerd of een deftige advertentie kan plaatsen, mag deze op slot :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan