Yamaha R6 2002, € 3.600,00 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
8 dec 2008
212
31
Haarlem
Yamaha R6 uit 2002, geïmporteerd vanuit België (gekocht bij een gerenommeerde motorzaak). Nu uiteraard voorzien van Nederlands kenteken en keuringsbewijs.

Motor rijdt perfect, heeft slechts 22.000 kilometer op de klok.
Voorzien van vele extra’s zoals:
- Titax rem-, en koppelinghandel
- Nieuw K&N luchtfilter
- Korte kentekenplaathouder met kleine knipperlichten
- Leovince hoge demper (Standaard demper er ook bij)
- Monozit ( duozit er ook bij)

De motor heeft wat zichtbare schade. Ik heb de motor met schade gekocht en er zelf voor gekozen deze niet te laten repareren omdat het mij niet stoorde. Schade bestaat uit:
- klein ( behandelbaar) deukje in de tank
- schaafplek op achterkap
- bestickering op de kappen is niet origineel

Bijgaand een foto van de motor, meerdere foto’s beschikbaar op aanvraag.

Prijs: € 3.600,00. Buitenkans voor een beginnend motorrijder!
full
 
Jammer van de schade!

Heb je hier meer foto's van? Evenals vanuit andere hoeken?

Zeer aantrekkelijk motortje verder!
 
Ik zal proberen morgen even wat meer foto's te maken.
Had vaak mijn camera bij me maar kon niet stoppen met rijden! :]
 
Snap ik! ;)

De motor spreekt me wel aan maar de schade schrikt mij natuurlijk af.

Vandaar dat ik toch even foto's zou willen zien.


Waar is de motor te bezichtigen?
 
Miss meer kans als je wat meer foto's neer zet, ook van de schade, denk dat mensen dan beter weten waar ze aan toe zijn ;)

Just my two cents...
 
Wat een prachtding, en over die schade, vind het eerlijk gezegd maar overdreven hoe men tegenwoordig over een paar krasjes denkt..

Zoiezo de prijs is er naar en dat voor een paar krasjes, gek eigelijk.

Succes met de verkoop!
 
vind de prijs in combe met wat je zecht wel nejtes

idd ideaal voor beginners of andere met een kleinere portomonee dan de groote jongens

heb zelf geen intresse maar vind dit geen geld voor een 2002 met een kleine beetje schade
mits ie goed loopt schakeld en ouderhoud uitstekend is anders kom je later als nog bedrogen uit en dat zou zonde zijn
 
Laatst bewerkt:
Hier de extra foto's. Hogere resolutie kan per mail.
Overigens nog vergeten te melden dat er ook een stuurdemper op zit.


full

full

full

full

full
 
geen geld!
En die schades..ach je verzint er een mooi verhaal bij (iets met dat e met de motor in vietnam was, en weg moest wezen omdat ze achter je aan zaten enzo...

prima fiets :)
 
idd niet duur en schade valt mee nieuwe achter kapje er op (is gewoon te vinden op marktplaats.nl voor een leuk bedrag

tank zou ik evt het blood liggende gedeelte (zonder verf dus) ff aan tippen met blanke lak of ff met stifje of zo ivm roest en das zonde

voor de rest prima fiets lijk me
 
Wat mij meteen opviel waren die verschillende stuurgewichtjes, mr die heb je voor een paar tientjes ook nieuw.

Mooie fiets hoor, t is dat ik dalijk nog 25kw moet en geen 3600 euries heb..
 
Upje!
Schade? Het zijn wat heftige gebruikssporen zeg maar....

Als ie voor de rest recht is en goed rijdt en schakelt vind ik dit een goede prijs.
Stuurgewichtjes kosten maar een paar euro als je wat rondneust, plekje achter bijspuiten kost in het ergste geval 200 tot 250 euro (waarschijnlijk is vervangen zelfs goedkoper). Plekje op de tank dan gelijk met blanke lak bij laten zetten (als die motor van mij zou zijn zit daat toch vaak een tanktas overheen, niemand die het ziet).

Heb je voor 3800 euro een R6 uit 2002. :X
 
Dank voor de reacties! Nu nog een mooi bod! ;)

De stuurgewichtjes kosten inderdaad niet veel. Maar op een of andere manier continu vergeten. Had er wel naar gezocht.
Ik weet overigens niet of er een 25kw set bestaat voor dit type. Google heeft ook niet direct een antwoord.


Voor de rest ook nooit problemen gehad met schakelen. Bak reageert goed en precies.
Al met al een lekkere fiets! :]
 
Een andere mooie kuipset erop met de originele stikkers en je hebt een mooie fiets voor weinig.

Kickje.
 
Dank voor de reacties! Nu nog een mooi bod! ;)

De stuurgewichtjes kosten inderdaad niet veel. Maar op een of andere manier continu vergeten. Had er wel naar gezocht.
Ik weet overigens niet of er een 25kw set bestaat voor dit type. Google heeft ook niet direct een antwoord.


Voor de rest ook nooit problemen gehad met schakelen. Bak reageert goed en precies.
Al met al een lekkere fiets! :]


R6 kan niet officieel op 25kw, alleen op uitdraai, helaas ;)
 
Ik ga ook even een vriend tippen.
Hoe zit het met het onderhoud van deze bike? Onlangs nog beurt gehad oid?

Onderhoud wordt door mijn zwager gedaan. Erg handige kerel! *D
Doet meerdere motoren voor vrienden/kennissen.

Motor heeft een afleverbeurt gehad, zo'n 3.000 kilometer terug.
In de planning staat nog olie+filter. Daarnaast heb ik nog 4 nieuwe NGK bougies en een nieuw benzinefilter liggen. Die waren nog niet nodig op dat moment.
Het K&N filter zit er sinds een maand of 3 in. Motor werd gelijk een stuk feller. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan