Yamaha R3 - A2

Was toppie, in twee dagen 11 van 12 sessies droog kunnen rijden en ‘s avonds een stortbui met onweer. En terugweg ook in de regen gereden. Het is echt een leuke technische baan. Had wel even nodig om er weer in te komen, niet de tijd van vorig jaar kunnen evenaren.
Oh super die droge sessies. *O*
Geweldig en genoten dus. Leuk. :}

Volgas door de laatste bocht het rechte stuk op, eerste bocht vol gas en vol gas tot het korte knikje naar rechts waar voor de 120 graden bocht het rempunt is. . :+ ;)
 
Oh super die droge sessies. *O*
Geweldig en genoten dus. Leuk. :}

Volgas door de laatste bocht het rechte stuk op, eerste bocht vol gas en vol gas tot het korte knikje naar rechts waar voor de 120 graden bocht het rempunt is. . :+ ;)
Ik weet het, ik weet het… mijn armen en zo doen gewoon niet wat mijn hoofd zegt dat ze moeten doen. :P

Er reden trouwens meerdere R3’s, allemaal jonge gastjes die de rondetijden lijsten aanvoerden. :o
 
Ik weet het, ik weet het… mijn armen en zo doen gewoon niet wat mijn hoofd zegt dat ze moeten doen. :P
Haha herken ik.
Dit hier ook nog niet gedaan, was het plan voor het komende (droge O-) ) weekend. ;)
Er reden trouwens meerdere R3’s, allemaal jonge gastjes die de rondetijden lijsten aanvoerden. :o
Het lijken wel of die 'on tour' zijn in Frankrijk.
Vernam hetzelfde verhaal van een ander circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan