Yamaha r1 2011 yec, gasmodi

gregoo7

Rookie
8 feb 2006
18
0
Bonheiden
Beste,

Ik heb een Yamaha R1 gekocht van 2011. Deze is volledig omgebouwd naar circuit. Normaal gezien zou er op deze motor verschillende gasmodi beschikbaar zijn (standaard, A, B). Deze verschijnen bij mij echter niet meer op de display. Er steekt een yec kabelboom en ecu in.
Kan het zijn dat deze optie van gasmodus weg geprogrammeerd is geweest, zodat dit niet meer beschikbaar is? Of wat zouden nog redenen kunnen zijn om dit weg te laten?
Motor is door campus francorchamps nog 6h van spa mee gereden. Dus ik veronderstel dat dit wel een reden zal gehad hebben? En is er ook een manier om dit wel terug beschikbaar te hebben?

Met vriendelijke groet,
Greg
 
Op het circuit heb je maar 1 modi nodig,VOLGAS:]
Die zooi is alleen maar aanwezig voor mensen die niet kunnen rijden.
En wil je dat er wel op hebben zal je moeten gaan uitpluizen wat er verwijderd is bij de motor,
en dat zal hoogst waarschijnlijk aan de Yec ECU en kabelboom liggen.
 
Laatst bewerkt:
het zou maar een heel dom race-team zijn als ze dat verwijdert hebben. ieder racer krijgt al eens te maken met een nat circuit, zeker een team van francorchamps en dan is een minder brute gasrespons wel handig
 
het zou maar een heel dom race-team zijn als ze dat verwijdert hebben. ieder racer krijgt al eens te maken met een nat circuit, zeker een team van francorchamps en dan is een minder brute gasrespons wel handig
Je denkt dat die mannen niet zonder kunnen_O-,ze zitten echt niet te wachten op zoveel minder pk,s ook niet in de regen.:N
Hooguit handig voor een beginner.
 
gasrespons heeft dan ook niets te maken met de hoeveelheid pk's ;)

Ja je moet eens een keer met een RG500 wedstrijdmotor in de regen rijden,dat is pas spannend.
En dat zonder powermodi of traction control.Maar ja dat waren nog de echte mannen en toch ook niet dom8-)
Ik vond het op droog wegdek al eng.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan