Als je schouder aan de grond hangt heb je meer aan de ambulance dan aan de politie denk ik.Zeker nog nooit naar wegmisbruikers gekeken,zodra je naast je motor gaat hangen ,knie en schouder
aan de grond ben je het haasje,nou kan je dat natuurlijk ook proberen gewoon rechtopzittend ,maar
zo haal je niet snel meer dan 45 graden.
Als je schouder aan de grond hangt heb je meer aan de ambulance dan aan de politie denk ik.
Zoals je zelf ziet raakt zijn schouder het wegdek niet, zijn elleboog daarintegen :p
Zoals je zelf ziet raakt zijn schouder het wegdek niet, zijn elleboog daarintegen :p
(op een gewone supersport lukt dit je trouwens niet.)
Een oud motormaatje van me kocht gebruikte circuitbanden zodat het net leek of hij heel goed bochten kon nemenJuist dan zijn schaamranden handig om ze te ontmaskeren.
Haha, werkelijk......onder zgn groepsdruk cq commentaar van anderen zoiets doet......Een oud motormaatje van me kocht gebruikte circuitbanden zodat het net leek of hij heel goed bochten kon nemen. Deed ie ook met gebruikte kneesliders
Nee, dit was omgeving Zoetermeer, maar er zullen overal wel van dat soort sneuneuzen rondlopenToch niet toevallig iemand uit Tremelo?
Ik ken er namelijk ook zo een.
Ik rij ook supersport, maar dat is omdat ik die modellen het mooist vind. Qua rijstijl rij ik gewoon door, maar niet zoals de meeste supersport piloten; voordeel is dat ik mezelf en mijn motoren heel houHaha, werkelijk......onder zgn groepsdruk cq commentaar van anderen zoiets doet......
Mijn kneesliders zijn na 20 jaar nog steeds maagdelijk, daarom hou ik (en mijn motoren) het al zo lang vol........
En recentelijk nog van iemand commentaar gekregen over mijn sliders icm mijn superbike.........Later begreep ik van anderen dat de persoon in kwestie al een paar motoren plat gereden had, al met al dus niet zo verwonderlijk.
Wat is een GLDaarom rij ik nu een GL uit zelfbescherming,daar rij je niet snel sportief mee.
Aaahh, ik zat me al suf te piekerenGoldwing
Daarom heb ik de 888 ook 16 jaar al in mijn bezit.....en geen enkele bekeuring. Mooie superbike, althans staat met dikke letters op de zijkuipen, voor mijn tourritten....Ik rij ook supersport, maar dat is omdat ik die modellen het mooist vind. Qua rijstijl rij ik gewoon door, maar niet zoals de meeste supersport piloten; voordeel is dat ik mezelf en mijn motoren heel hou.
Ik verkocht in 2015 mijn GSXR (K7) waar ik al 7 jaar schadevrij mee rondreed; nieuwe eigenaar vouwde ‘m binnen 3 weken op, nadat ie z’n vorige motor (Fireblade) ook al kort had gereden. O ja …. WA verzekerd, dus einde hobby (misschien maar beter ook).
FotootjeDaarom heb ik de 888 ook 16 jaar al in mijn bezit.....en geen enkele bekeuring. Mooie superbike, althans staat met dikke letters op de zijkuipen, voor mijn tourritten....
Doet me denken aan een collega van mij, vrachtwagenchauffeur.Begin jaren '90 reed ik met mooie rode kneesliders. Op een bepaald moment waren ze bijna doorgesleten. Toen er bij een tankstation een andere motorrijder stopte, met precies dezelfde sliders, maar dan zonder een enkel krasje, vroeg ik hem of hij wilde ruilen. De ongelukkige snauwde mij woedend toe: "dat afslijten doe ik zelf wel!"
Veenendaal, bij één van de eerste MF meetingen toen het nog mocht en zonder al die rare figuren waar ik niet wil bijhoren....Fotootje
" Mooie Superbike"Daarom heb ik de 888 ook 16 jaar al in mijn bezit.....en geen enkele bekeuring. Mooie superbike, althans staat met dikke letters op de zijkuipen, voor mijn tourritten....
Ach, dat was mss juist wel het leukste..............Veenendaal, bij één van de eerste MF meetingen toen het nog mocht en zonder al die rare figuren waar ik niet wil bijhoren....
Oh, dus "wegligging" betekent dat je op de grond gaat liggen met je motor tussen je enkels???
Ha ha , geweldig , kan je beschrijven wie ??Toch niet toevallig iemand uit Tremelo?
Ik ken er namelijk ook zo een.
Je brengt mij op een idee……Een oud motormaatje van me kocht gebruikte circuitbanden zodat het net leek of hij heel goed bochten kon nemen. Deed ie ook met gebruikte kneesliders