Yamaha MT09 spiegels

Fred Hur

Die hard MF'er
28 mrt 2007
328
81
Westland
Set is in nieuwstaat en had ik onlangs aangekocht van een forumlid voor montage op mijn eigen Yamaha.
In verband met een onvoorziene verkoop daarvan liggen ze hier nog steeds ingepakt en ongebruikt.
Dus mag de set nu weg voor 25 euro (dat kosten ze normaal per stuk).

Opsturen is - heel goed ingepakt uiteraard - geen probleem, maar wel op risico en voor kosten van koper.
 
https://motor-forum.nl/conversations/yamaha-mt09-spiegels.312805/#lg=message-1708356&slide=0
1398909
 
Hoi Patrick,

Ik heb mijn XJ900 afgelopen zaterdag verkocht. Door ernstige ziekte van mijn dochter (Lyme) hebben mijn vrouw en ik naast ons werk veel zorgtaken voor dochter en kleinzoon van 5 en kwam ik al sinds augustus niet aan rijden toe. Die situatie gaat niet binnen afzienbare tijd veranderen helaas. Zaterdag jl. heb ik hem uit de winterstalling gehaald en overgedragen aan iemand die er heel blij mee is en hem vaak gaat gebruiken waar hij voor is: rijden!

Omdat ik naast de dagelijkse auto wel met regelmaat op mijn - voor zo'n ding heel snelle - snorscooter sprong, heb ik besloten tot een flinke koerswijziging: ook die ga ik verkopen (net op Marktplaats gezet, voor de kenners: een Piaggio Fly). Als "gecombineerde opvolger" voor zowel de XJ als de snorscooter koop ik een motorscooter - een Honda SH300i - aan, om toch zo nu en dan even lekker uit te kunnen waaien / ontspannen met een ritje in de omgeving en deels woon-werkverkeer. Hoop en verwacht dat dit voor mij een prima alternatief gaat worden!
 
Hoi Stefan,

De info van Patrick klopt, dus moet passen inderdaad.

Hoor graag of je ze inderdaad wilt overnemen.
 
Ik zou ze inderdaad graag overnemen, kan alleen geen berichtje naar je sturen zie ik? Misschien jij wel naar mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan